Gå til innhold

Snakk om å føle seg lurt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen av kjolene hjemme for prøving, enten hjemme eller så sender jeg til kundene, og jeg har mailet med en dame i flere dager nå for hun ville så gjerne komme og prøve. Og avtalte tid i dag.

Det ringte på døren presist nå kl 14.00 og der sto kunden.

EN MANN !

Ble litt forvirret og jeg trodde damen kom bak, men det var han som skulle prøve kjole sa han.

Måtte jo late som ingenting, men ble lutt satt ut ja, og syntes han kunne gitt beskjed med en gang på mail og ikke presentert seg som dame der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var nok redd for at du skulle si nei. Ble han fin da?

Skrevet

Nei, hadde nok ikke det.

Jeg godtar folk for den de er, men det hadde jo hvert kjekt å være forberedt, og ikke få bakoversveis i døren da. En reagerer kanskje anderledes da.

Om han ble "fin" er vel feil ord for meg da, men han ble da fornøyd og kjøpte kjolen han kom for å prøve da.

Skrevet

Så kjekt for han! :o) Tenk hvor vanskelig det er for ham å finne seg en fin kjole! Kan jo ikke bare valse inn i en butikk like anonymt som en kvinne, stakkars. Bra at dere tjente på transaksjonen begge to. :o)

Skrevet

Jaja, :-) det sista han sa før han gikk var at han vet hvor han skal kjøpe kjole neste gang.

Jeg ga ham ett kort og streket under mailadressen min jeg da. Håper han tok hintet. :-)

Skrevet

Stakars :) fikk litt vondt av han jeg, bra han fikk kjøpt seg en fin kjole da.

Men jeg synes man burde opplyse om sånt jeg altså, jeg tror jeg kunne ha blitt litt redd, er jo tilfeller hvor damer har prøvd å selge ting eller lignende hvor det har dukket opp menn uten så veldig gode hensikter..

Skrevet

Ja, nå er ikke jeg en som er lettskremt, men det hadde hvert et mer behagelig førsteintrykk om han hadde sagt fra eller signert med eget navn da.

Og spesielt om han vil kjøpe flere kjoler senere.

Skrevet

Jeg tror at det han opplever er en helt enorm eksponering når han "blotter" sjelen sin slik. Han håpte vel på at du ikke ville freake helt ut etter å ha mailet litt med ham, og så var det jo hjemme hos deg og ikke ett offentlig sted. Nei, gud. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort hvis jeg hadde vært ham. Bestilt noe infernalsk over nettet sikkert.

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke lett.

Men nå fikk han en lekker kjole da som burde holde en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...