*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Her trur jeg det blir Amerikansk gryte:o)
Fire småtroll Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 I dag blir det fiskegrateng, har frysa full av Findus produkter etter forrige gang de hadde 40% på Ica, og har foreløbig ikke fått foreldrepenger fra nav... Man tager hva man haver ;-)
maisel Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 i dag blir det pannekaker på guttungen, mens jeg tar litt kyllingsalat
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal lage servelatpølse i tomatsaus med poteter og makaroni til.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Hjemmelaget popetball, komle,kompe....Har mange namn ,men godt er det ja :0)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Hva er amerikanske gryte? Kanskje et middagstips? Hadde tenkt å lage gulerotsuppe siden minsten er syk og veldig glad i det. Har igrunnen veldig lyst på ris.
**Min nydelige Milla** Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 erteposen: Amerikansk gryte er en av de posene til Toro. Den er god den altså, men frisk salat ved siden av..
Musemor med tre søte små Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Pasta de Roma. Et slikt glass man tilsetter kj.deig.. + ekstra gr.saker etter eget ønske
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 vi skal prøve ut pølsegryten til mummimammo gleder oss til det!!
**Min nydelige Milla** Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Hva er oppskriften på den pølseggryta da??
lille_Harepus Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 her blir det kjøttkaker i brun saus. nam, gleder meg!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 vi har kjøttpudding med poteter, grønnsaker og hvit saus
litakine og Theodor Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 her blir det hjemmelaget chilli con carne og ris....
(0_o) Skrevet 26. mars 2008 #23 Skrevet 26. mars 2008 Stekte kjøttpølser og pommes frites her ) Spiste fisk i går, så nå skeier vi ut med litt usunn middag )
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 26. mars 2008 Gryterett:p Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå