Gå til innhold

Middag idag da dere??


*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her trur jeg det blir Amerikansk gryte:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det fiskegrateng, har frysa full av Findus produkter etter forrige gang de hadde 40% på Ica, og har foreløbig ikke fått foreldrepenger fra nav... Man tager hva man haver ;-)

Skrevet

i dag blir det pannekaker på guttungen, mens jeg tar litt kyllingsalat

Gjest 2barnsmor:)
Skrevet

torsk, saus, potet og grønnsaker

Skrevet

Jeg skal lage servelatpølse i tomatsaus med poteter og makaroni til.

Skrevet

Hjemmelaget popetball, komle,kompe....Har mange namn ,men godt er det ja :0)

Skrevet

Hva er amerikanske gryte? Kanskje et middagstips?

 

Hadde tenkt å lage gulerotsuppe siden minsten er syk og veldig glad i det. Har igrunnen veldig lyst på ris.

Skrevet

Ostesnitzel

Skrevet

erteposen: Amerikansk gryte er en av de posene til Toro. Den er god den altså, men frisk salat ved siden av..

 

Skrevet

Pasta de Roma. Et slikt glass man tilsetter kj.deig..

+ ekstra gr.saker etter eget ønske

Skrevet

vi skal prøve ut pølsegryten til mummimammo :) gleder oss til det!!

Skrevet

Hva er oppskriften på den pølseggryta da?? :)

Skrevet

her blir det kjøttkaker i brun saus. nam, gleder meg!

Skrevet

vi har kjøttpudding med poteter, grønnsaker og hvit saus

Skrevet

her blir det hjemmelaget chilli con carne og ris....

Skrevet

Stekt falukorv,potetmos og grønnsaker.

Skrevet

Stekte kjøttpølser og pommes frites her :o) Spiste fisk i går, så nå skeier vi ut med litt usunn middag :o)

Skrevet

Gryterett:p Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...