Mamma2OO5 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Omelett? tja, hva har man i den? Eller finnes det annet godt man kan lage?)
Kate77 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Grateng av noe slag kanskje? Pai skal vel også ha egg i fyllet.
Sånn kan det gå Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Omelett med skinke, grønnsaker og ost i f.eks
sarahrara Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg pleier å lage en slags omelett (spansk) med finhakket løk, paprika, og ferdigkokte poteter (som jeg legger i et jevnt lag på panna og heller eggeblandingen med løk og paprika over ..... den omeletten kalles noe på spansk men husker ikke navnet nå. Må stekes på lav varme og er litt vanskelig å snu. Kjempegod iallefall! Serverer den alene sammen med ristede brødskiver tomater, salatblader og agurk til ;-)) Ellers kan du steke omeletten, og ha i skinke eller skinkeost i mens den steker på panna - brette den og steke den brettede på andre siden...
Musemor med tre søte små Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Pleier å ha bacon eller smårettpølser og paprika, vårløk og sopp i omeletten
♥ McQueen♥ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Lager dere en omelett pr pers eller en stor? Og hvor mange egg regner dere pe hode? Skal jammen lage omelett til middag jeg også
___ Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Spekemat med eggerøre og flatbød. Da går det i hvertfal mye egg :-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 pannekaker!!!! det skal vi ha. får med en leikekamerat hjem i dag. så da er det fast middag... og med gele til dessert er vel dagen fullkommen tenker jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå