Lillnita. Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Lurte på hvor lang tid det tok før blødningene stabiliserte seg hos dere ? er litt over et år siden jeg fikk den innsatt nå. Jeg blør helt normalt under mens men har ofte blodblandet utflod i den perioden jeg ikke skal blø. Lurte bare litt på om det var vanlig, eller om de små blødningene burde ha gitt seg nå ?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 jeg fikk satt inn for 4 mnd siden. Jeg har litt blod i utflod akkurat rett før mens, ellers ingen blødning. De ekstra blødningene stoppet etter halvannen mnd,.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hmm, jeg har hatt min i 6 mnd nå og har ikke hatt noen av disse mellomblødningene som du beskriver.
Lillnita. Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Oki, syntes jo de burde ha stoppet nå ja, men vet jo fortsatt ikke hva som er grunnen til at jeg småblør mellom periodene da. Skal til Mr 28 april for å utelukke at jeg har svulst på eggstokkene da. Synes egentlig at det er rart at det tok så lang tid før jeg fikk time der. Har jo trodd jeg småblødde pga spiralen, men kom til å tenke på at det kanskje kan være en annen grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå