Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen som har vært der til ordinær UL? Er de flinke/greie, eller sånne surpomper som ikke gidder vise og fortelle og se etter kjønn?
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har vært på ul både på gyn.pol (dritt service) og på føde pol.(der var det kjempe service!! hun pekte og forklarte og gjorde et iherdig forsøk på å finne ut kjønn, hun brukte god tid og det var en kjempeopplevelse)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal føde på Lillehammer, og hadde ordinær ul der i går, men var på tidlig ul på Gjøvik. (Bor i Østre Toten) Hun som hadde den tidlige ul på meg var i alle fall kjempehyggelig, og forklarte veldig fint. Var også superfornøyd på Lillehammer i går. :-)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg var innlagt på Gjøvik sykehus i forrige svangerskap under en ferietur dit. Nå husker jeg ikke hvilken avd jeg var på,men jeg var på flere ultralyder der, og de var kjempegreie alle jeg møtte. Og det var der jeg fikk vite hvilket kjønn det var, en som het Michael Beck, eller noe lignende, mener jeg. Møtte en småsur jordmor eller noe, (lurer på om hun var leder for fødeavdelingen eller noe, men dette er altså over 2 år siden), hun hadde en "hvorfor i all verden er du her"-holdning, men alle andre var greie!!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har vært på mange UL på Gjøvik, 5 på gyn pol og en på føden. Jeg er kjempeførnøyd med de jeg har møtt der. På gyn pol hadde jeg mest med overlene Beck og gjøre, og han får jeg ikke fullrost. Når jeg var på ordinær UL, møtte jeg på 2 ordmødre, og de var også kjempekoselige, viste oss alt de så etter, og spurte oss om vi ville vite kjønnet, og når vi da sa ja, så fikk vi vite det, og hun pekte og forklarte alt da å Håper du får en like bra opplevelse som meg på UL:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Høres bra ut, da kan jeg begynne å glede meg!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Var på UL på Gjøvik (føden) i februar og syntes det var helt supert. Aner ikke hva hun vi var hos het, men hun pekte og forklarte - og så fikk vi med oss så fine bilder av veslegutten vår Hun var veldig flink til å hele tiden si hva hun så etter og forsikret om at alt så fint og riktig ut under veis - sånn at vi slapp å bekymre oss når hun "dvelte" ved noe på skjermen... Hadde det bare vart lengre
Deidei Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hei.. Vi har vært på UL 4 ganger på Gjøvik (føde pol.) og har hatt forskjellige personer hver gang.. men har vært kjempefornøyd med dem.Vi har fått alt fra jordmødre til gynekologer og overlege.. Jeg har såkalt risikosvangerskap og må følges opp ekstra. Har vært kjempefornøyd med hele oppfølgningen av sykehuset.. Skal tilbake til ny UL i begynnelsen av april, og vi gleder oss veldig. De forteller godt hva som er hva på skjermen og svarer ærlig på spørsmål, ihvertfall i vårt tilfelle. Vi fikk også vite kjønn på ordnær UL i min uke 17+5. Og det har vært samme kjønn hele veien (selvom jeg var litt usikker selv innimellom, men det er nok bare hormonene mine som spiller meg et puss...hehe). Ønsker deg lykke til på UL..
LilleStjerne Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg skal på ordinær UL på Gjøvik i morgen og nå begynner jeg å glede meg for alvor! :-D
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Det bør du:) For det første så er de som sagt veldig greie der, og det og se babyen sin på tv skjermen er en helt utrolig opplevelse:) Gled deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå