Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har flyttet fra by til langt ut på landet? Vi vurderer å gjøre det. Skulle gjerne ha hørt litt om folks erfaringer, både positivt og negativt. Hva savner dere mest og minst osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi vurderer det. Har fått tilbud om en drømmejobb igrunnen. Kan ikke få et lignende stilling her i Bergen, men jeg tror bygdetrollet raskt kan bli gigantisk for meg. Mannen min kan jobbe hvor som helst, men må til bergen et par ganger i mnd. Vil ikke flytte like mye med gutta mine som jeg gjorde i min barndom. Vi bor midt i byen og bruker alt av tilbud aktiv, har gode venner og vet jammen ikke om jeg er klar til å starte på nytt. Kjenner dere noen der dere vil flytte?

Skrevet

Har en del bekjente der, men ingen venner på vår alder.

Skrevet

vi solgte leilighet i byen og flyttet på landet, men da "bare" 3mil unna. Men vi må begge pendle til og fra jobb, ha 2 biler. Det negative er vel kjøringen til og fra jobb- men fin vei. Bompenger og bensin utgifter. Positive er eget stort hus i tillegg har vi lite lån,fantastisk sjøutsikt, fri fra eksos og tett tett bebyggelse. Liten barnehage og barneskole rett borti her. Ja.. egentlig bare mest positivt. Eneste er at det kan bli mye kjøring tiltider...Savner egentlig ikke så mye.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...