Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har vært på ultralyd idag og det blir en liten gutt:) Ingen tvil om det! så det faktisk før jordmoren nevnte det:) Det bare lyste ut mens hun holdt på å måle låret på babyen:) Kjempe glad for at alt gikk så bra med den lille:)
Mage igjen Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Så moro!!!! Gratulerer. Gleder meg til det blir min tur.. ikke før 24 april her.... Har vært på tidlig ul da, og da mente også legen at det var en liten gutt der inne. Var bare 11+1 på vei da, så jeg trodde det var litt for tidlig å se kjønn... men han sa så...
konemor med gutt+spire:) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 gratulerer så mye jeg ringte en spådame og hun sa jeg får gutt så da blir det spennende om man kan se om det stemmer på ultralyd om en uke gleder meg
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 gratulerer med liten prins:)jeg var på ultralyd idag,men legen min sa jeg fikk ikke vite kjønn før uke 32....men har skikkelig "guttefølelse":)
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk dere:) Er i lykkerus etter å ha sett den lille og at det sto bra til med den. Jeg var 100% sikker på at det var en jente av en eller annen grunn:) Men nå er det bare å bli vant til at det er en liten gutt:)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye! Koselig med en liten gutt! Du har fine mavebilder på profilen din, forresten! Det er morsomt å kunne sammenligne sin mave med andres.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Tusen takk:) Synes du det? så kjekt å høre:) Veldig morsomt å se på andre sine mager og sammeligne ja:) Men det er bare så synd at ikke flere har det:)
Mamma mjaua Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 ååå så gøy med ultralyd og å vite kjønn. gratulerer så mye med gutten din:D jeg var på ul i går og fikk også vite at jeg får gutt. helt hærlig. gratulerer:)
Mamma mjaua Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 forresten mamm, vi testet positivt samme dag, 18. desember, og har begge termin 18. august og venter gutt:) bare at du hadde ul en dag etter meg, haha. så morsomt!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Er det sant? så gøy da! Da får vi kanskje "liksomtvillinger";) Hvor er du fra? Jeg bor i Bergen:) Synes det er rart det der! jeg kjenner 4 stk som er gravide og alle skal ha gutter! Har funnet ut at babyen vår ble unnfanget på forlovelsesfesten vår så en VELDIG spesiell dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå