Gå til innhold

kan noen hjelpe meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om far kan få sykmelding fordi jeg er hjemme med bekkenløsning og barn og trenger hjelp?? synes å huske jeg har lest det et eller annet sted..? Er helt invalid her og trenger hjelp..vet ikke hva jeg skal gjøre.Bare to uker til termin men blir nok litt etter det også... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, men jeg hadde tatt kontakt med legen og forklart "problemet". Så får du fort svar av legen:)

Skrevet

Ja, det kan du få... Far har rett på "fri"( sykemelding) pga barnepassers sykdom..(som da er deg)

Skrevet

hvor står dette? Er det bare for samboeren min å ringe legen? Eller må jeg gjøre det?

Skrevet

få han til å ringe sin fastlege, så får han nok svar der hva han må gjøre.. må nok ha en legetime, er sjeldent en får sykemelding over telefon.. :)

Skrevet

ja oki.. Blir så frustrert av dette jeg..ikke lett å være invalid og ikke klare en dritt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...