Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er det noen som vet om far kan få sykmelding fordi jeg er hjemme med bekkenløsning og barn og trenger hjelp?? synes å huske jeg har lest det et eller annet sted..? Er helt invalid her og trenger hjelp..vet ikke hva jeg skal gjøre.Bare to uker til termin men blir nok litt etter det også... =(
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Vet ikke, men jeg hadde tatt kontakt med legen og forklart "problemet". Så får du fort svar av legen:)
*Super*Mamman* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja, det kan du få... Far har rett på "fri"( sykemelding) pga barnepassers sykdom..(som da er deg)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hvor står dette? Er det bare for samboeren min å ringe legen? Eller må jeg gjøre det?
Mammaen til Turid Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 få han til å ringe sin fastlege, så får han nok svar der hva han må gjøre.. må nok ha en legetime, er sjeldent en får sykemelding over telefon..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 ja oki.. Blir så frustrert av dette jeg..ikke lett å være invalid og ikke klare en dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå