mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Sjarmerende med glava og rør og bjelkelag og spotter som henger ) Vi har heldigvis et bad til da ) Kjenner at nok er nok, og håper av hele mitt hjerte at denne lekkasjen var det siste vi behøver å ha kontakt med rørleggeren. Lekkasjen er tettet og nå skal det stå åpent å tørke til etter helgen ( Jeg blir kvalm av dette huset..... Men dere, nå krysser vi fingrene for at ikke dukker opp noe mer.
iznogood Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg krysser det som krysset kan!!! Leit at du blir kvalm av huset - det er jo hjemmet ditt, jo. Håber du ser anderledes på det når alt er på stell og håndtverkerene har pakket sammen og reist til ******.
Urtete Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Krysser fingre for at dette er det siste tullet dere oppdager med huset! Nok er nok!
coscos Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Har ikke fått med meg hva som er skjedd med badet ditt, men uansett, så skal jeg også krysse fingre for at det ikke dukker opp noe mer. Badet er jo et av de rommene som er mest kritisk å ha i orden, og noe man gjerne ikke kan fikse sånn helt på egen hånd. Godt dere har et bad til. Når vi pusset opp vårt bad for noen år siden, så hadde vi bare et lite bad i en hybelleilighet i underetasjen, men for å komme dit måtte vi gå rundt huset, var ikke trapp ned dit. Så, følte nesten som vi var på hytte når vi måtte gå ut for å dusje og gå på toalettet. Og, selvfølgelig, så var det jo midt på kaldeste vinteren vi pusset opp.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Krysser alt for dere, nå må det da være nok dritt dere opplever med det huset :0( Dvs. nok har det vært for leeeeeenge siden...:0( Lykke lykke til videre fremover.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Så utrolig drit at dere skal få alt sammen i dette huset!!! En drøm som blir knust gang på gang........Men en dag må jo uhellet være brukt opp og ting gå deres vei!!! Er spent på hvordan rørleggeren taklet dette!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Sender deg en pm når Storebror er lagt )
Maud Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Nå kan det da snart ikke være mer igjen som må repareres i det nye huset deres?? Krysser fingrene for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå