Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vil anbefale en vippestol? var en runde og så på barnas hus og reflesx i går men synes utvelget var dårlig...

den vi har til tuppa på 2 1/2 mnd har på en måte blitt mye dypere...selv om hun er på normalvekt.... det er en chicco eller noe.... synes det hemmer bevegelsene hennes når hun blir sittende så langt nedi..

hvilken har dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fisher price. sånn jungel stol. vi er kjempe fornøyd=0)

Skrevet

Babybjørn. Super fornøyd. Har testet andre, men ingen kommer i nærheten.

Skrevet

Vi har BabyBjörn og er superfornøyde med den! :)

Har leken (med øya) på tvers over også, og det er veldig stas!

Jeg anbefaler den med glede. Det er vel også av de få som er godkjent av fysioterapeuter.

Skrevet

anbefaler baby bjørn sin jeg også :)

Både vi og mini er kjempe fornøyd med den. Han kan sitte lenge i den, å bare vippe. Får til å vippe skikkerlig med den, syntes det er kjempe artig.

Den er også veldig lett å vaske, og kan brukes lenge siden den har tre forskjellige sittenivåer.

Skrevet

Hatt babybjørn til de to yngste her og er superfornøyd! Har prøvd andre når vi har vært på besøk osv, men ingen har kunnet måle seg med Babybjørn. Ikke minst fordi hun har elsket å sitte oppi der fra første stund, sitter å sparker opp i luften med det ene benet så stolen gynger...

Skrevet

er det noen som har bilde av babybjørns vippestol??

er litt spendt å se hvordan den ser ut og hvor jeg får kjøpt sånn??

og pris??

Skrevet

hvor har du kjøpt den leken? Er det sånn du henger på bak også bøyer den seg fremover?

Skrevet

vet bebito har babybjørn sin vippestol iallefall...mulig barnas hus også...men er de ikke litt dyre...?

Skrevet

Vi fikk baby bjørn vippestol i gave :) Både vi og snuppa vår er kjempefornøyd med den! Tror den koster et sted mellom 1100-1300 kr, men man får jo kjøpt brukte bl.a. på finn.no.

Skrevet

Må bare si meg helt enig Baby bjørn er helt super!! Det beste babyutstyr kjøpet mitt. Har den nå til barn nr to. Første mann elsket den sånn at han nektet og gi slipp på den før han var langt over to og alt for stor og tung til den:) men den holder forsatt og er topp! har hatt den med på ferie og syden turer legger den bare inni vognen. Nå sitter C og digger i deg i på vente av velling flasken:) Har ikk kjøpt lekebøyler, mener stolen koster ca 800kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...