Gå til innhold

er det bare meg....ang søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har probelemr med å legge min lille gutt for kvelden?? Han sovner virkelig ikke av seg selv, tar opp til en time før han slår seg til ro. Har på følelsen at hvor jeg enn snur meg så for alle lagt barna sine så lett som bare det.........sukk:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke den eneste!!

Hvor gammel er han?

Gråter han 1 time eller bare leker han i senga si?

Skrevet

Du er absolutt ikke alene...

Her har vi hatt masse problemer med legginga av snuppa. Det er først de siste 2 mnd som legginga har gått veldig greit. (hun er nå snart 11 mnd) Vi sitter siden av senga til hun sovner og det tar fra et par min til 30 min. Da gråter hun ikke.

Men vi har stortsett hele tiden hatt problemer med at hun våkner mye på natta. Stortsett har det gått greit å gi smokken, men nå holder hun på med jeksler (tror vi), så nå er det ikke så lett....

Skrevet

Nei, du er ikke alene.

Min sønn er nå 5 uker og vi har det litt sann enda. Nå har vi prøvd de siste dagene å legge han i åtte tiden. Først stell og ny bleie, på med pysjamas. Inn i stuen og kose litt med den siste ammingen før vi legger han. Da sovner han som en stein, nesten ikke lyd fra han før om 2-3 timer da han er sulten igjen.

Men har erfart at det må være mørk på rommet, han vil ikke sove der hvis ikke. Tror det er det, for prøvde en an dag å legge han syv- da var det protest. Synes det er greit å legge han i åtte tiden, for da kan jeg og sambo ha litt av kvelden for oss selv.

Skrevet

oi når snuppa mi var så ung kunne jeg ikke legge henne før nærmere 11....men nå som hun er 4mnd. gammel legger jeg henne kl 7 ca:)

Ta tiden med hjelp dere:) er jo litt skummelt for de å ligge alene når de er såå små som 5 uker!

Skrevet

Han er straks tre mnd. Tro det eller ei, men i går skrek han ikke.......tror kankje vi har lagt han litt for tidlig de andre kveldene. Han har skreket ja, ikke så mye leking nei. Bra å høre det er flere som må jobbe litt med dette da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...