Tigerbabe Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er ikke langt på vei, neste bare et par måneder-men orker ingenting av det jeg synes er gøy, bare glem å dra på trening. Vil bare sove og er konstant kvalm. har gått ned 3 kg og lever på salte kjeks, appelsiner, eplejuice,melk,te og pasta. Klarer ikke tanken på kjøttdeig eller noen som helst typer kjøtt, krydder, fisk, grønnsaker. Det værste er at jeg blir jo i så utrooooolig dårlig form....orker ikke røre meg i det hele tatt, også jeg som er treningsnarkoman:-(((
Youngster*mamma* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 du er nok ikke alene. Jeg er 2 ,måneder på vei, og orker ikke tanken på trening og sex, og andre fysiske aktiviteter. trøtt og sliten konstant, men slipper heldigvis kvalmen.
Alvepia *happy mum* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 jeg er 1 1/2 mnd på vei å vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. i dag skulle jeg gjort SÅÅÅ masse, men vil bare sove å kvalmen bli verre skjønner ikke hvordan jeg ska få ryddet huset til svigermor komme i morra:S
ChellBell - har født! Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er helt lik.. jeg er blitt en over-sensitiv irritabel bitch føler jeg.. alt kjæresten min sier er feil og jeg tar alt galt og blir sint og lei meg. Ingen i verden forstår meg og vet hva jeg går igjennom... hehe Jeg pleide å trene 4 ganger i uken, og nå orker jeg ikke gå ned i kjelleren og hente vasken en gang.. Det er rett og slett litt flaut å være meg for tiden :/ Jeg prøver sååååå hardt å skjerpe meg hver dag slik at jeg blir litt enklere å leve med. - Men, jeg tror "cluet" er å ha en stor porsjon selvironi i det hele og kunne le av seg selv. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå