Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Gutten min er snart 1 år og absolutt ikke intresert i mere melk på flaske.. Jeg syntest det var litt tidlig å slutte. han drikker litt lett melk pr dag, men ikke mye.. Noen andre som har det slik?
*mamma*til*markus* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 At gutten din frivillig ikke vil ha mere flaske skal du være KJEMPE glad for. Da har han spart deg for en del vanskeligheter. det er rundt 1 år man egentlig skal slutte med MME. De har på en måte ikke det behovet, men mange sliter med dette fordi barnet kan bli "avhengig" av flaske spesielt på natta.. Så du burde heller være glad for at han er sånn og ikke føle at du må gi han den!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja du har nok rett i det:) Likevel så blir jeg så usikker ang mat osv.. Skal han bare spise det samme som han spiser til vanlig? Frokost, lunsj, middag og kvelds + frukt? Han brukte jo å drikke 4-5 flasker med 220 ml MME i tillegg pr. døgn.. Nå føler jeg nesten at han får for lite mat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå