Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen andre forslag på hva som er greit å ha i frysen, som man kan servere til besøkende etter fødselen?
Renate :-) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Har bakt det samme som deg og itilegg noen skoleboller :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 De fleste pleier å like boller ja:) Itillegg tenkte jeg å ha is i frysen, dette pleier også de fleste å like:)
Mammaen til Turid Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 hva med boller med vaniljekrem og sjokolade..? (lages på samme måte som kanelboller..) har man en bollegrunndeig (det har jeg, og sikkert flere med meg..), så er det jo bare fantasien som setter grenser for hva man putte i dem.. (frukt, sjokolade, bær, vaniljekrem..) eller muffins..?
Bompimamma:) Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har også tenkt til å fylle opp frysren med ulike bollevarianter før fødselen. Kjekt å ha. I tillegg har jeg tenkt til å steke pizzaboller som da blir litt mer "lunsj". Dette er jo også noe stort sett både store og små liker.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Har laget kanelsnurrer og tatt vaniljekrem i midten. Veldig greit å tine og velge etterpå om du vil ha glasur med eller uten kokos. En annen variant som gikk rett hjem var småboller med sjokoladebiter... namm....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 HI her.. KOm på en ting til, pizzahorn vil jeg også lage:) flater ut deigen, smører tomatpurè eller pizzafyll ut over bunnen, og deretter fyller jeg med skinke, eller hva jeg måtte ønske..og ost til slutt.. så deler jeg opp pizzaen i pizzastykker og ruller dem sammen og steker dem:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 God, gammeldags sjokoladekake ferdig med glasur er egentlig veldig greit å fryse, trenger bare noen timer å tine på i romtemperatur! Tar ikke stor plass i fryseren heller...
mamiladi Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Sjekk ut detsoteliv.no :-) mmm... Her er det mange oppskrifter, og det står om kakene, bollene osv. kan fryses. Jeg har testet mye godt inne på denne siden ;-) Forslag bare sånn tatt på sparken, rullekake, fyrstekake, fylte horn (søte eller fylt med annet), vannbakkels, sjokoladekaker, små innbakte pizzaer, sitronkake, boller fylt med alt mulig rart :-), muffins, osv osv.. Å nei :-D nå må jeg bake, jeg ble sulten!!
*LilleTroll + spira Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Muffin fra ferdigpakker... går såååååå fort å lage, og er like gode etter frysing!
leo-83*Har født* Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Syltetøyhorn er kjempe godt ;)Kjempe greit å ha i fryseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå