Gå til innhold

Da er jeg fortapt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg har mest bare lyst til å konsentrere meg om meg selv og magen min for tiden, har lite engasjement å dele med andre viktige ting i livet mitt...

I starten gikk det "fint", jeg var mitt vanlige jeg, om enn en litt kvalm og trøtt utgave. Nå som lillebaby sparker og kommuniserer med meg hele dagen, magen ruver og blæra stadig minner meg på at jeg har det trangt i bekkenet mitt, blir jeg stadig mer og mer opptatt av at det vokser noe flott i magen min. Det er selvfølgelig koselig, og jeg føler meg aldri alene :) Har jo alltid lillebaby sammen med meg.

Andre ting jeg også burde fokusere på kommer litt i andre rekke nå.. Studier og eksamener feks, jeg er liksom ikke like flittig som jeg burde være. Kjenner at jeg ikke klarer å engasjere meg like mye i andre ting rundt meg som tidligere. Jeg har liksom bare blitt GRAVID. Det er min tilstand, og det sluker meg litt opp..

Andre som også føler det slik...? Kanskje det er meningen fra naturens side, vi skal forberede oss og bygge rede. Undrer på om ikke folk rundt også blir lei av sine gravide medborgere, som ruver og vagger rundt med sine flotte mager, og bare går og ruger...

Jaja, noen tanker fra meg og lillebaby bare ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også blitt GRAVID.,leser om svangerskapet og tenker på det hele dagen-andre begynner vell å bli lei av gravidprat:)etter lille nurket begynte å gi livstegn fra seg fikk jeg en helt annen kontakt med magen:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jo da jeg kjenner meg veldig igjen, men det er kanskje ikke så rart siden jeg har vært prøver så lenge...

Nå er jeg sykmeldt pga mange forskjellige plager så jeg har tid til å bli oppslukt i vesla som vokser i magen min også :-)

Skrevet

er helt enig, mitt fokus om dagen er på meg og den lille i magen.. ikke på skolen som jeg burde. jeg er gravid og nyter det og det får heller bare bli litt sånn fremover :)

Skrevet

jeg har det samme...

vi prøvde å bli gravide over et år og når jeg endelig ble gravid hadde jeg to mnd til eksamen.. hadde null fokus på eksamen så jeg strøyk :(

nå er det liksom så mye annet som tar fokuset vekk fra skolen og oppgavene at jeg er redd de 3 eksamenene jeg skal ha i mai også går til h... :(

Skrevet

som jeg skulle sagt det selv! Har tidligere lagt inn en tråd om at jeg følte meg så uinteressert og uengasjert, men fikk ikke store responsen. Derfor; godt at jeg ikke er alene!!

Jeg er student og burde lese, skrive, pugge, reflektere og diskutere... Har bare lyst til å drite i skola og bry meg om meg selv hele tida for å være ærlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...