*tornerose* Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Å det var helt utrolig hærlig ) Endelig et tegn på at det er liv inni der... skal på privat ultralyd på mandag, gleder meg ihjel til det ) Er i uke 11 nå og legen ga klar beskjed om at det ikke var sikkert vi fant hjertelyden, men han fant den med en gang ) Måtte bare dele gleden med DERE da mannen er på jobb...hihi ) KLEM!!!!
Randis Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Så artig da. Godt å høre lyden til knøttet synes jeg.
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Så kosli:) jeg skal på ultralyd på tirsdag.. Gleder meg sinsyykkt til det;) for det er jo sånn at man ikke føler seg gravid vettu, bli bedre når man får se bebisn i magen;)
*tornerose* Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Ja helt enig, skal bli godt og betryggende å se det lille knøttet inni der ) Lykke til på tirsdag Elisabeth ) Hvor langt er du på vei forresten?... jeg er 11 fullgåtte uker på fredag )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Så kjekt da:) Er en helt utrolig opplevelse og høre hjerte lyden. Virkelig høre det er liv der inne. Kjekt du deler det med oss:) Jeg skal til UL om to uker, og gleder meg veldig til det.=)
*tornerose* Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Takk for hyggelig tilbakemelding "blir det gutt eller jente tro" ) Ja det er en utrolig opplevelse hver gang og selv om jeg har opplevd det 2 ganger før så er det like fasinerende hver gang ) Lykke til på ultralyden om 2 uker ) Og husk å del den med oss da ) KLEM
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Ja det skal jeg gjøre.. Dette er nr tre for meg også Men er like spennende hver gang som du sier. Jeg har aldri tatt så tidlig UL med de to andre. Denne gangen var jeg i uke 8 også, en så ikke så mye da. Så er veldig spent på hva jeg får se og vite i uke 12 (nesten 13)
Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Æ e 12 uka imorgen :) endelig!! Æ e førstegangsfødende så da e ekstra spesielt synes jeg, har jo ikke vært på slikt før
ChellBell - har født! Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Å så koselig, lilleMy! ) Jeg får sjansen til å høre hjertelyd i morgen og jeg håper sååå veldig det går. Jeg føler litt på meg i dag at hvis jeg ikke får høre det i morgen så kommer jeg til å begynne å gråte hos legen.. Føler jeg har ventet så lenge på et livstegn nå at tålmodigheten er godt strukket.
*tornerose* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Heia chellbell ) Ja det var utrolig koselig, endelig et livstegn ) Så nå gleder jeg meg bare til ultralyd og andre livstegn som spark og hikking ) det er jo verdens beste følelse ) Du må ha lykke til imorgen, hvor langt er du på vei da?... jeg tror nok du hører hjertelyden hvis du er i uke 11 +, skal i alle fall krysse fingrene for deg xxxxxxxxx Klem fra
temine Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Så herlig:)!! Føles leeenge siden jeg så mitt lille rocketroll på ul i uke 8, så nå må jeg vel bestille første legetime snart, så jeg og forhåpentligvis får høre litt dunkedunk:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå