Gå til innhold

Hørte hjertelyden te beibisen i dag :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å det var helt utrolig hærlig :o) Endelig et tegn på at det er liv inni der... skal på privat ultralyd på mandag, gleder meg ihjel til det :o)

Er i uke 11 nå og legen ga klar beskjed om at det ikke var sikkert vi fant hjertelyden, men han fant den med en gang :o) Måtte bare dele gleden med DERE da mannen er på jobb...hihi :o)

KLEM!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig da. :) Godt å høre lyden til knøttet synes jeg. ;)

Skrevet

Så kosli:) jeg skal på ultralyd på tirsdag.. Gleder meg sinsyykkt til det;) for det er jo sånn at man ikke føler seg gravid vettu, bli bedre når man får se bebisn i magen;)

Skrevet

Ja helt enig, skal bli godt og betryggende å se det lille knøttet inni der :o) Lykke til på tirsdag Elisabeth :o) Hvor langt er du på vei forresten?... jeg er 11 fullgåtte uker på fredag :o)

Skrevet

Så kjekt da:) Er en helt utrolig opplevelse og høre hjerte lyden. Virkelig høre det er liv der inne. Kjekt du deler det med oss:) Jeg skal til UL om to uker, og gleder meg veldig til det.=)

Skrevet

Takk for hyggelig tilbakemelding "blir det gutt eller jente tro" :o) Ja det er en utrolig opplevelse hver gang og selv om jeg har opplevd det 2 ganger før så er det like fasinerende hver gang :o)

Lykke til på ultralyden om 2 uker :o) Og husk å del den med oss da :o)

KLEM

Skrevet

Ja det skal jeg gjøre.. Dette er nr tre for meg også:) Men er like spennende hver gang som du sier. Jeg har aldri tatt så tidlig UL med de to andre. Denne gangen var jeg i uke 8 også, en så ikke så mye da. Så er veldig spent på hva jeg får se og vite i uke 12 (nesten 13)

Skrevet

Æ e 12 uka imorgen :) :) :) endelig!! Æ e førstegangsfødende så da e ekstra spesielt synes jeg, har jo ikke vært på slikt før :)

Skrevet

Å så koselig, lilleMy! :o)

Jeg får sjansen til å høre hjertelyd i morgen og jeg håper sååå veldig det går. Jeg føler litt på meg i dag at hvis jeg ikke får høre det i morgen så kommer jeg til å begynne å gråte hos legen.. Føler jeg har ventet så lenge på et livstegn nå at tålmodigheten er godt strukket.

Skrevet

Heia chellbell :o) Ja det var utrolig koselig, endelig et livstegn :o) Så nå gleder jeg meg bare til ultralyd og andre livstegn som spark og hikking :o) det er jo verdens beste følelse :o) Du må ha lykke til imorgen, hvor langt er du på vei da?... jeg tror nok du hører hjertelyden hvis du er i uke 11 +, skal i alle fall krysse fingrene for deg xxxxxxxxx

Klem fra

Skrevet

Så herlig:)!!

Føles leeenge siden jeg så mitt lille rocketroll på ul i uke 8, så nå må jeg vel bestille første legetime snart, så jeg og forhåpentligvis får høre litt dunkedunk:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...