Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har et problem. Et ganske stort problem også. Jeg er gift med en bra mann på 4 året og vi har et bra sex liv. Alikevel er jeg utrolig forelska i kameraten hans. Har vært det i snart 2 år nå. Han er alt det mannen min ikke er (jeg vet, for jeg kjenner han utrolig godt) og han er den typiske mannen jeg forelsker meg for. Mannen min var det aldri sånn med. En helt annen type, som jeg lærte å elske etter en god stund. Problemet er at jeg tenker på denne andre mannen veldig ofte, og blir også deprimert av å tenke på at jeg må velge mellom han og mannen min. Jeg vet at han andre har en ting for meg og, vi har vært nære på før ved å kysse, men samvittigheten min stoppet meg. Har snakket med han om det, og han synes det er å dolke kameraten sin i ryggen, men han liker meg såpass at han da ville ha vurdert det alikevel.. Har kjent denne mannen lenge, ble kjent med han før mannen min. Så hva gjør jeg? Denne mannen er utrolig kjekk og sexy, og han er den eneste jeg tenker på (tilogmed når jeg har sex med mannen min) Håper noen vil svare..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hmmm- jeg lurer på noen ting: hvorfor giftet du deg med mannen din når du åpenbart ikke elsker ham av hele ditt hjerte?? Og du sier han IKKE er det du pleier falle for, men han er en "bra mann". Du sier du har kjent kompisen lengre enn mannen din, men at du "bare" har vært forelsket i kompisen de siste par årene. Hvis han (kompisen) virkelig var IT for deg, burde du jo forelsket deg i ham da du først møtte ham.. Du sier kompisen er veldig kjekk og sexy, så for meg virker det som om dette er mer en sånn "forbudt frukt"- betatthet fra din side: du synes han er deilig, men vet du ikke kan røre fordi du er gift. Og det pirrer selvsagt esktra at han liker deg også, og at dere har en hemmelig ting mellom dere.. Du bør tenke på livet ditt i et større perspektiv, hva slags mann vil du leve med, bli gammel med... Ikke hvem som tenner deg mest her og nå.. Siden du legger inn innlegg på sex i sv.skapet- forumet antar jeg du er gravid, og da er jeg så moralsk av meg at jeg synes det er litt forkastelig av deg å drømme om kompisen til mannen du venter barn med- så til de grader. Greit nok, vi kan alle bli sjarmert og betatt, men bør ikke drive det så langt som til å nesten kysse en annen og fortelle en annen at man har følelser for ham.. da begynner jo bare ballen å rulle. Jeg vet selvsagt ingenting om din og mannen din sitt forhold, dine følelser for ham osv. Er han en drittsekk til tider, eller om du tror han er utro mot deg el.l, stiller saken seg selvsagt annerledes. Men, har man barn i magen, bør man tenke seg både en og to ganger om før man tar fra den lille retten til å leve og vokse opp med pappaen sin.. Hmm hvorfor ble du gravid med ham om du egentlig har vært forelsket i en annen siste par årene..? Jeg tror dette er noe som kan gå over, men det vet vel du selv best.. Mener ikke å være skarp, men skjønner ikke at folk både gifter seg og blir gravide med et menneske som tydeligvis ikke er sitt livs kjærlighet!!! Har selv funnet alt i mannen min, og kan ikke forelske meg i andre.. Du kan prøve å legge inn innlegget på parforhold-forumet også, sikkert fler som svarer der. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Enig !! Og at han andre har en "ting" for deg, virker ikke særlig seriøst fra hans side, den lille interessen som er der, kommer kanskje litt av "forbuden frukt" fra hans side også... Litt spennende og farlig, men ikke særlig dyptgående.. Sorry !! Tror du hadde gått deg på en gedigen smell om du "ofra" mannen din for den andre. Så snu tankegangen din, og begynn å se de positive sidene ved mannen din. Det er faktisk HAM du har valgt, og det er noe som heter å stå for sine egne valg... Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Du kommer til å tape allt du har ........... Slike forelskelser .....er farlige ....opplevd det selv for mange år siden . En greier ofte ikke tenke fornuftig når en er forelsket - forelskelse er en litt " sinnsforvirrende " tilstand ....he he men fy så deilig : ) Men ser i ettertid at den karen absolutt ikke var den rette for meg og egentlig ikke var en slik mann jeg ville ha ...med flere barn fra tidligere forhold og greier - passer ikke meg ...selv om kjemien og forelskelsen var utrolig sterk mellom oss i ca 2 år og begge og gjensidige følelser .Blikkene våre når vi fikk se hverandre ...huff ...til og med ex - mannen min la merke til det og skjønte kompisen var forelsket i dama hans ... Og han oppsøkte meg.... innrømmet han var vill etter meg ...kysset meg og var helt på tuppa selv -utrolig hvordan en mann kan bestemt løpe etter den jenta han er forelska i ...selv om han vet hun er sammen med kompisen hans ...Var voldsomt ....og vanskelig å takle ....siden jeg var utrolig fornøyd med han jeg var sammen med .og glad i !.Du kan jo nyte og dagdrømme om han i det skjulte heller - om du ikke for alvor ønsker å gå fra mannen din .Siden du har det så bra med han . fantasier skader ingen , deilig nok det - men " elske med " mannen din hjemme og forsøke å glemme han andre .Er rådet . Forelskelsen - vil nok brått forsvinne ...da skjønner du hvor " dum " du var i ettertid .. Selv om jeg ble kraftig beilet til av denne kompisen til mannen min ...så ble jeg hos min egen ...men men ...kunne likesågodt løpt lina ut den gang ..for ble likevell slutt 1,5 år senere ....av andre grunner ..Mange år siden nå ...han er nok etablert en eller annen plass . Men det er jeg og på nytt ...og har det kjempebra med den nye også . Lykke til - hvis du er fri , ikke har barn osv ..så er du friere til å følge hjerte og forelskelsen ! Da ville jeg nok gitt etter for den mannen ...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Mitt råd, gå ikke fra mannen din..Da forsvinner nok forelskelsen din og mannen din ut av livet... Tenk heller over om du vil være med mannen din på et generellt grunnlag.. Tenk om han drømte om venninna di-slik du gjør om kameraten hans. Slik tenker alltid jeg..Ender med at jeg blir sjalu og forkaster mine egne tanker. Dette er sikkert ikke like lett om du har en forelskelse vart i 2 år. Men du er vel gravid?? Har du ikke valgt dette da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå