Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Dere som venter nr 2- skal dere gå på kurs denne gangen også? Og når bør man i tilfelle starte med dette? Jeg er andregangs og i uke 34 så burde vel fått ut fingeren og meldt meg på nå hvis vi skal rekke det. Noen som har peil på priser? Og steder i Oslo m kurs?
Mony74 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hvis du skal føde på Ullevål så har de jo der, ellers har noen bydeler det, men ikke alle. På Ullevål blir det fort fullt jeg melde meg på kurs når jeg var i uke 29 og da fikk jeg først plass på et kurs en og en halv uke før termin.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Vi skal ikke på kurs denne gangen nei. Har da vært gjennom en fødsel så ser ikke helt poenget!
lucky3 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg var ikke på kurs første gang heller, meldte meg på for sent og det har gått bra to ganger nå uten kurs så det er jo ikke sikkert du trenger det i det hele tatt - kan jo være koselig da, men da må du nok forte deg ja for at det ikke skal være fullt overalt:)
tingeling78 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg venter første mann, så jeg var på kurset til ahus. Mest for å bli kjent med sykehuset/avdelingen osv. Det holdt med den ene gangen for meg. Tror ikke jeg vil føle behov for samme kurset neste gang. Men på hjemmesiden til Bærum sykehus er det en presentasjon med lyd og bilde som inneholder mye av det samme. http://www.octre.no/octre_portal/eksempel.asp?id=25 Ellers kan du kikke her: http://www.babytv.no/babytv_no/sidemeny/barn_i_magen
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 takk for svar:) Nei, jeg føler vel egentlig ikke at jeg trenger det siden jeg ahr vært gjennom alt før, men det begynne rjo å bli en stund siden da (6 år).. Likevel- jeg er ganske up-dated, har lest alt som finnes om gravididtet og fødsel, føles ihvertf sånn, så det bør vel gå bra. Dessuten sent ute ja. Men skal sjekke ut linkene som ble nevnt over, takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå