Hildeks Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 vann??? gir dere med skje? flaske? kopp? koker dere det?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 eg begynte når hun var 2-3mnd.. gidde hun bare litt fra flaska. vis du ammer kan det være luft og gi fra skje eller kopp... koker vannet til h*n er vertfall 6mnd. spørst hvor du bor. så avkjøler du det til passe temp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå