iznogood Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 på en bra måte, altså! makan til fantastisk dame skal man lete lenge etter. ikke bare er hun verden supreste bestemor til eldstemann (hennes bio-barnebarn) men hun har ikke nølt med å tre inn som bestemor for de to minste også. ingen er glemt og alle er like høyt elsket og dullet med. men når hun også har satt seg ned og strikket verdens flotteste genser til meg - som hun bare spontant overrasker meg med, da blir jeg helt satt ut! den damen har et uendelig stort hjerte!
Karomamma Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Så koselig!! Og så fint at det er noen mennesker som ser forbi blodsbånd, men bare deler raust med alle Dessverre finnes det mange eksempler på det motsatte... Herlig å lese!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 så fantastisk å ha en sånn en!!!!!!!
Urtete Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Du verden! Dette må være et menneske av de sjeldne, henne må du ta godt vare på - du/dere er heldige!! )
coscos Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ja, hun må ha et hjerte av gull! Godt å høre slike historier også. Og, spesielt for barna må det jo være supert, ikke bestandig så lett å forklare for dem om at man ikke får gaver av noen fordi de bare er bestemor til ene barnet.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Så flott en svigermor du har, så god tå høre at noen svigermødre får ros også :0) Er jo oftest den andre veien en hører om.Lettere å klage enn å gi ros, desverre... Dette ble jeg glad over å høre om...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Så herlig å høre om din x-svigermor:-) Det er så vidunderlig varmende å høre om slike mennesker, som er like rause uavhengig av hvilken rolle de selv har:-) Hipp hurra for henne og for deg som helt sikkert er like god tilbake!
iznogood Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 Folk som x-svigermor - det er ikke mange av dem - gjør meg veldig ydmyk. Hver gang jeg føler indre smålighet bryte ut - så tenker jeg på henne og hvor varm og raus hun er. Og det kurerer småligheten hos meg :-) Så er jeg så glad og taknemmelig for at hun har tatt til seg de to minste. så de også kan få oppleve besteforeldre. Min mor har nok med å være bestemor for min brors barn. (Han bor i ande enden av landet på langs - og vi bor 4 km unna) Og bio-farmor til de små har proklamert at hun umulig kan være farmor for dem - da hun må fokusere på deres eldre søsken og sørge for dem. Så hun har aldri sett de små :-/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg kjenner en varme inni meg når jeg leser dette!!! Ydmykhet er en fin ting å kjenne:-) Det burde vi mennesker kanskje hatt litt mer av til tider? Og når du forteller om resten av "gjengen" så unner jeg deg henne av hele mitt hjerte:-) Hipp hurra for sånne som deg og henne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå