Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Prøver her om det er noen med lignende erfaring jeg.. Hadde en soppinfeksjon tidligere i sv.skapet som jeg behandlet enkelt med canesten. Lurer på om det er det jeg har fått tilbake, for det klør og svir til tider, men ikke hver dag. Har prøvd med canesten igjen, men ingen effekt. Måtte nesten kikke igår for å se om det så noe unormalt ut og da var det noen få slags "kuler", eller vet ikke om det blir helt riktig å si heller. Så nesten ut som mellomstore kviser der nede, rundt skjedeåpningen. Ikke kjempemange men sikkert rundt 5 stk. Merket at det var der de satt at det klødde. På do idag morges kom det litt blod på papiret da jeg tørket meg, bare en liten prikk, så skjønte jo at det var fra område rundt og ikke inni.. Tenkte da på hemoroider, men kommer ikke de bare i og rundt endetarmsåpningen?!?! Blir ikke klok på dette altså, skal til kontroll hos jm i morgen så tenkte å spørre da også, men taknemlig hvis jeg får noen svar her idag..
BitteLiten *har født* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 kan jo være åreknuter...... vet vi kan få det i det området også, ikke bare på beina:oP. Men har ikke peiling egentlig... har bare hørt om det. Er nok lurest at du spør JM ja:o) lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Er ikke åreknuter det samme som hemoroider da?! Bare at de kommer i endetarmsåpningen?! Har lest endel om det nå, men finner ikke noe som ligner det jeg har.. Hemoroider beskrives bare at oppstår i endetarmsåpningen. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Åreknuter kan man få hvor som helst. KOmmer de i rompa så heter det hemorider ja.. Men har du dem i underlivet så er det åreknuter.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ahh, ok.. Da kan det jo hende det er det.. Takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå