Gå til innhold

BLIR GAAAL........ Hvor i all verden kan jeg finne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en snekkerbukse???????????????????

Jeg leter å leter, men finner ikke noen plasse....

får ikke på meg noen av mine dongri bukser lenger, vel de bli trang og vondt å ha på seg, å jeg er lei av å gå i joggebukse.

Er ikke langt på vei heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe vanlig mammabukse da? Kan faktisk ikke huske sist jeg så en snekkerbukse :) Kanskje på Ellos eller La Redoute? :)

Skrevet

hennes og mauritz hadde sist jeg var innom der (vel, er jo en mnds tid siden, da, men..) sånn mammasnekkerbukse... :)

Skrevet

Har letet for deg på nettet, og de har hvertfall selebukser på mammashop.no

!!!

Skrevet

Og om du synes det var litt dyrt der, finnes det helt sikkert noe pent brukt og rimelig å få tak i via finn.no

Lykke til:-)

Skrevet

TUUUSEN takk:)

Skrevet

fant ikke ut hvilke butikk det var jeg:S er ikke helt på nett når det gjelder nett.. hihi

Skrevet

Tenker du på mammashop eller?

Skrevet

Aha... fant ut problemet tror jeg.. du fikk vel opp en hel side med mye forskjellig når du søkte etter siden på vanlig vis..? Men prøv å google "mammashop" heller, da kommer du til hovedsiden:-) da skal det være et par selebukser under "bukser" på nettsiden.

Skrevet

Klikk på "nettside" først på siden,og så ligger selebuksene under "bukser" og ikke under "jeans".

Skrevet

Mente "nettbutikk" selvsagt;p

uff litt trøtt i hode nå hehe..

Skrevet

Hei:)

Jeg så de hadde snekkerbukser på Lindex for noen uker siden, du kan jo kikke der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...