Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen som har oppskrift på noen gode sjokoladekjeks/cookies, eller annen type kjeks/cookies?
richy Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Baker mye og har prøvd mange oppskrifter,men de beste cookies er de som står på baksiden av daimkule posen.Husk å ikke stek de for lenge.De stivner når de blir avkjølt.Lager de store...lykke til hvis du prøver!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Skal jeg prøve i løpet av helgen! =) Takk for tipset!
berta Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Her har jeg en oppskrift på brownies cookies som er utrolig lett å lage, og er veldig gode. Barna elsker dem på bursdager osv :-) 2 egg 125 g mykt smør 3 dl sukker 2 ts vanilje sukker Dette skal blandes med mixer, men ikke blades hvitt el.l, bare bland. 4,5 dl hvetemel 0.75-1 dl kakao ( alt etter hvor mye smak du vil ha på dem, jeg bruker 0,75) 1 ts bake puler Bland dette i røren. Lag ganske store kjeks, ca 2 ss pr kjeks. Bruk 2 stekebrett på en oppskrift. Jeg bruker å stikke 6-7 nonstop på hvert kjekt, etter du har hatt den på stekebrettet. ( De smelter ikke i ovnen) Til voksne bruker jeg noen store sjokoladebiter som jeg "stikker" i kjeksene. 175 grader, midt i ovnen, ca 12-15 min. Ikke stek de for tørre !! Nam :-)
mpb♥ Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Disse lagde jeg i dag, dem var kjempe gode! =) Anbefales! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå