Gå til innhold

Har hatt brunt utflod i mange dager.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg er formen veldi dårli. Er det et tegn på MA? 13+0 idag,kan man hør hjertelyd da? Slitsom og bruk en hel dag for ul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være et dårlig tegn, men siden du har litt blødning får du sikkert komme til UL hvis du ber om det. Du bør kanskje kontakte lege? Er ikke sikkert at hjerteslag kan høres utenpå nå - tror de sier fra ca uke 15, så du må kanskje på UL.

Lykke til - håper alt er i orden :)

Skrevet

Hei,

Du bør nok få sjekket det ut dersom du ikke har hatt det tidligere - ring legen din og hør. Kan være tegn på så mangt, alt fra det en frykter.. til ufarlige ting som sopp.

Skrevet

Er nok for tidlig å høre hjertelyd i uke 13 (selv om noen få kan høre det) ja så er nok UL som er aktuelt for å sjekke.

Skrevet

jeg ville tatt kontakt med legen bare for å slippe å bekymre meg...lykke til:)

Skrevet

Jeg fikk høre hjertelyd i går (13+4). Så hvis du har veldig lang vei til å få tatt en UL, kan du jo evt prøve hos legen først??? Ring med legenkontoret og hør, ikke noe særlig å gå rundt med bekymringer! Det går sikkert bra denne gangen også:) Lykke til!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

her hørt vi hjertelyden i uke 13, men som flere skriver så er det mange som ikke hører det så tidlig. Ring til legen din så får du henvisning til UL. Mye bedre det enn å gå rundt å bekymre seg!

Lykke til!

Skrevet

Jeg hørte hjertelyd i uke 12+2, men som legen min sa før hun lyttet var at jeg måtte LOVE å ikke bli redd om vi ikke fant den. Er ikke uvanlig å ikke høre det så tidlig, men som sagt også mulig i mange tilfeller. Ville bedt om å få det sjekket jeg, er sikkert ufarlig, men ikke noe moro å være redd!

Skrevet

kontakt legen din og spør. jeg kunne ikke høre hjertelyd i uke 13. ble sendt opp på UL da med en gang. men det skal være normalt å ikke høre noe før noen uker etter..

Skrevet

Sku vel vært på ul ja.men syke barn,og ork ik dn lange veien.har vært på ul 2ganga. 2tim en vei,e langt for og se hjerte i 2min. Syns at de ska hatt ul aparat på hvert legekontor!

Er 4 gangs, kan man hør hjertelydn tidliar da? Trur livmora har kommet opp nå.

Skrevet

jeg er 13+3 og legen kjente etter hvor toppen av livmoren er, og fant den rett under navlen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...