Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av mine litt særere sider hører med at jeg leser jeg dødsannonser, ekteskapsannonser og fødselsannonser hver dag. I dag så jeg en fødselsannonnse som vekte meg. Det var noen som hadde fått 6 barn på Ullevål for et par uker siden. Er det mulig da?? Er det mulig at pressen ikke har skrevet om det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sekslinger...Oj sann, rart ikke Se og Hør var på føden...og Dagbladet og Vg...Det er ikke feil skrevet da? At barnet har fem eldre søsken?

Jeg også leser alle annonsene ,....Får like vondt i magen ser jeg at barn/unge har gått bort og irriterer meg over at jeg leser døds annonsene....

Skrevet

Jeg får også vomdt inni meg når jeg ser at barn har dødd. Maud-mannen er passelig oppgitt over at jeg leser dødsannonsene.

Har sett på fødselsannonsen en gang til og tror det er noen som er morsomme. Det står "Lyche har fått seks fantastiske søsken" og så er alle seks navnene nevnt. Det er kanskje Lyche som er født og ikke de seks andre...

Skrevet

Da er det Luche som er født :0) Har hatt noen slike versjoner her i lokal avisen, men da har det bare vært bilde av en baby:0)

Samma sier min...

Skrevet

Tror ikke du er sær når du leser sånne annonser. Jeg tror du er helt normal jeg, Maud! Jeg og de fleste rundt meg - både hjemme og på jobb - leser disse sidene i avisen hver eneste dag. Synes ikke det er sært i det hele tatt, jeg!:-) Og spesielt det å se kjentfolk i fødselsannonsene er jo koselig, da.:-)

6 barn på en gang er heftig! Rart det ikke har vært i pressen, ja!

Jeg synes

egentlig det er nok med et barn i gangen, jeg....:-))

:o)

Skrevet

Du er ikke sær, Maud!!

Jeg finleser sidene, både i Aftenposten og i lokalavisa (som jeg selvfølgelig abonnerer på selv om jeg flytta derfra i 1985....)

Han far gjør narr av meg også, og spesielt når jeg tuter over ukjente som som har gått bort...

Seks barn hadde vi sikkert hørt om, tror jeg!!

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig så måtte se etter med en gang. Tror nok at det er bare 1 baby som er ny :-) Men står respekt av 7 barn også, er kanskje noen mine/dine barn? Jeg pleier også å lese både Aftenposten og lokalavisen og går gjennom fødsler, bryllup, bursdager og dødsfall. Faktisk en av de få grunnene til å behold lokalavisa er å lese de annonsene. Spesielt siden de også har med bilder (mht bursdager, bryllup og fødsler), synes det er så koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...