Gå til innhold

Skofus sko..har dere erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har Mini hatt to par ecco sko men det fins jo andre merker også. Har til prøving et par skofus sko og lurer på er det gode sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har brukt dem mye og vi er fornøyd (flere par).

Skrevet

høres bra ut, takk. Flere?

Skrevet

De har godt rykte, vet jeg. Har brukt dem flere ganger, og er fornøyd.

Skrevet

Er fornøyd med de vi har.

Er i bruk på 2 året nå og ser fortsatt nye ut..

(lillebror arvet siden storebror ikke brukte de så mye)

Er aldri våt på beina

Skrevet

Ikke fornøyd med skofus sko nei, de er harde og klumpete og tunge. Liker ikke stoffet/læret i dem og ikke fasongen på dem.

Så blir ikke flere sko av det merket her.

Støvlene er for så vidt enda verre enn skoene, blir jo hull i dem før man rekker å bruke dem omtrent.

Skrevet

skoene vi har nå virker litt harde ja og det va grunnen jeg skrev innlegget...men Mini har ikke prøvd skoene enda...bare han våkner så..

Skrevet

Det med at skoene er så harde og klumpete i sålen er vel hovedgrunnen til at jeg ikke liker skoene også. Hadde ett par skofus sko samtidig med ett annet par sko, og jeg så virkelig forskjell på både skoene og hvordan ungen gikk med dem

Har snakket med flere som selger sko som uavhengig av hverandre har nevnt at skofus sko generelt ikke er gode sko for føttene til småbarn, men vet jo ikke på hvilket grunnlag de sier det og finnes sikkert unntak.

Liker forresten ikke de skoene som skoringen har til voksne heller, kommer ikke på hva de heter men er skoringens eget merke. Sneakers eller noe. Fikk vondt i føttene av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...