Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Andre enn meg? Jeg er lei av å løpe på do hele tida for å slippe ut lufta. Er så flaut å prompe hele natta foran sambo. Og merker at det ikke lenger er like lett å holde det inne heller.. i starten av svangerskapet kunne jeg iallefall holde det inne, men nå slipper det ut uansett! Kjempeflaut! Finnes det noe man kan ta mot det??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 fiser forran sambo jeg, han fiser forran meg, så hvorfor ikke, slipper det mye heller ut enn å slite meg vondt i magen fordi jeg skal holde meg... det er helt naturlig å fise... ALLE gjør det... til og med DRONNINGA
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja alle gjør det.. men ikke foran hverandre. Både jeg og sambo syns det er normal folkeskikk å ikke prompe i vei. Og spørsmålet var ikke om dronninga promper, men om det finnes noe mot det? Fint for dere at dere promper foran hverandre, men jeg syns ikke det er noe hyggelig iallfall.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hehe, vi er nå så forskjellige alle sammen. Hos oss var fisefrihet noe av det første vi tok opp og la til rette for Har selv mye luft i magen for tida (hjalp ikke akkurat å spise fajitas med bønner i går heller, for å si det sånn), men har aldri hørt om noe som kan hjelpe mot luft. Det eneste vil vel være å være ekstra obs på hva man spiser, vil jeg tro. Og er det først kommet, så må det nesten ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå