Gå til innhold

Gud så svær den var!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rockeringen altså! Kom i posten i dag, juhu!!! Var jo dritsvær! Prøvde den her i sted, men kan ikke akkurat si jeg var så veldig flink hehe. Må prøve i kveld etter ungene har lagt seg. Didrik satt på golvet og så på meg å lo som bare det... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheheh! Når bestilte du da? *venter utolmodig på min*

Skrevet

Hey, grattis! Endelig kom den. :) Bare å trene, det tok meg noen dager før jeg fikk skikkelig taket på det, har aldri kunnet rocke da... nå går det så det suser! :)

Skrevet

Ja den er veldig stor. Forventet liksom sånn "vanligrockering"størrelse, så fikk litt sjokk selv;-)

Men det går greit etter bittelitt øving altså, jeg har ingen problem med å holde den oppe sammenhengende i tolv minutter.

Skrevet

Bestilte 8.mars, fikk ordrebekreftelse 9. og så den var pakket og sendt 10.

Må nok øve en stund for å klare 10 min med denne sværingen ja hehe

Skrevet

pføøøhy..da må jeg sikkert vente leeeenge enda på min! Jeg som er så ivrig etter å komme igang. grr.

Skrevet

Men nå har det jo vært påske også da, så den har sikkert komme tidligere hadde det ikke vært for det =) Kommer nok snart din også ;) Nå skal jeg ut å trille meg en tur, så blir det rocking i stua i kveld hehe

Skrevet

??? OI!! Jeg klarer ikke det.. rocket i 10 minutt igår men måtte jo begynne 'på nytt' flere ganger... hm. Må visst øve mer ja!

Skrevet

ser du forskjell på magen din da monajenta? Og ble den fin etter opeasjonen? eller var det ikke du som skulle ha det?!

Skrevet

He he jeg har også fått min i dag ,veldig stor! Men jeg fikk dreisen på det fort, litt vanskeligere å rocke rundt rumpa, men der fikk jeg en jævla fart;) Hvis ikke dette virker så skjønner jeg ingenting;) Håndtaka fikk skikkelig juling. Snart er jeg tynn som et sugerør he he

Skrevet

Har ikke du nettopp fått den da Monajenten? Trodde du fikk den etter jeg fikk min og er bare 9 dager siden jeg fikk min. Man bør ikke rocke mer enn maks 5 min pr dag andre uken og maks 3 min på en dag første uken.

Jeg ble også overrasket over størrelsen og slet veldig med å rocke de første dagene, maks 10-15 sekunder før den datt ned, men det kommer seg. I dag klarte jeg faktisk 5 minutter i strekk og da måtte jeg stoppe den siden tiden var "ute" (jeg er jo bare i andre uken). Merker ikke noe veldig forskjell enda jeg da, gått ned 1 cm, men er jo bare 9 dager da. Største forskjellen er vel at de enormse blåsvarte blåmerkene endelig begynner å bli litt mindre enn de var de første 3-4 dagene, hehe...

Skrevet

det er lett å bli ivrig når man setter i gang med rockingen, det er jo så morro! Jeg rocket flere ganger om dagen, opp til ti min de første dagene, og jeg ble så sinnsykt blåbanka!!! jeg har hatt min i 12 dager nå og "på bedringen", men det var noen dager jeg omtrent hylte når jeg rocka! En dag var jeg nede i 1x 2 min! Så, det er best å følge anbefalingene, det vet jeg jo nå:)

Skrevet

herregud, går det an å ha SKRIVEFEIL i nicket sitt! er det mulig!! *går ubemerket stille inn og retter opp*

Skrevet

Jepp jeg ser forskjell;-)

Bortsett fra alle blåmerkene, har jeg allerede blitt litt strammere:-D

Har superfin mage, hehe;-) Den ble veldig fin:-p

Skrevet

Jeg fikk også sjokk da jeg hadde satt sammen denne svææææære rockeringen som jeg var å henta på posten idag;) Haha, men gud så morsomt det var.. prøvde kun 3 minutter.. (IKKE sammenhengende alså hehe) men har jo sååå lyst til å prøve mer heheh:) Men skal holde meg til det som står... Tror det kan være lurt...

Nå skal vi bli flotte til sommeren alså =)

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Hehehe, skal ikke si ka e tenkte da e så overskrifta her hehe;P

Skrevet

Hihi, derfor jeg skrev rockeringen altså ;)

Hører alle snakker om blåmerker, så vurderer å vente til over helgen med å rocke mer. Skal i bassenget på holiday club i Åre i helgen så hehe. Passer seg ikke med bikini og svære blåmerker hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...