Gå til innhold

Tester og tester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syklusen min varierer fra 26-31 dager så jeg vet aldri helt når ikm er! Litt frustrerende. Er på dag 29 idag og testet neg idag morges. Men det var med strimmel. Prøvde å teste med el strimmel også - den var også neg. Sparer CB dig grav test til imorgen. Krysser fingre og tær!

Har forresten brukt el strimler for å finne el uten at de har slått ut. Skal begynne med CB el test neste pp, hvis jeg ikke er gravid nå...

Liker ikke denne ventingen! Gleder meg til den dagen det hele er verdt det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja skjønner deg godt! Jeg tester også ufattelig mye!!!!!!!!!!! Og gleder meg vilt til det er verd det:-) Lykke til med den digitale i morgen!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er også en såkalt "tester"!!!!!:)

Tester og tester etter EL så jeg blir snart gal!!!!!

Brukte slike billig-strimmler før,men fikk ikke noe utslag,så nå har jeg gått over til Clare Blue digital.De er kjempefine.Bare jeg kunne fått en positiv test...

Skrevet

Jepp enig;-) Bruker billige staver jeg og er egentlig fornøyd med dem, selv om jeg ALDRI har fått noen strek da;-) Men får det på el testene da, så er fornøyd!!!!

Skrevet

lykke til:)

Skrevet

Tusen takk;-) Og til deg også:-)

Skrevet

Da ble det ikke nødvendig å ta en test idag - tanta har kommet på besøk. Begynte litt igår, så skjønte egentlig at det bar den veien. Blir litt lei... Har ikke prøvd så lenge (det var 5pp) men blir frustrert allikevel!!

Nå blir det kaffe, vin og sushi frem til vi prøver igjen om et par uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...