enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 *ikke krangle* haha Selv sytes jeg den hører hjemme et viss sted, iallfall på en side som her!! Jeg syntes det er helt greit at folk bruker den når de skal spørre om personlige ting, som kan være flaut (hemmelig, osv) Men den jævla bruken av anonym knappen når mann bare skal slenge dritt irriterer meg! En ting er og slenge dritt, men og slenge dritt og ikke kunne stå får det, ja det er lavmål... Synd at Internett ikke er så "fancy" enda, at den kan tolke innlegget selv, også velge om du skal få bruke anonym knappen eller ikke, hehe!! Min mening: Vil du krangle, skal du krangle, så se til helvetet å gjør det med stil! Med meg, eller mot meg, så liker jeg deg uansett best vist du tør og vise hvem du er!!! Og igjen til anonym(et par spesielle anonyme) Mvh sjarmerende meg... haha
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hehehehehehe! Nok et underholdende innlegg fra deg. Du er helt utrolig. Det skal du ha.
Hønemor30 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 For min del for folk gjøre som de vil, men er enig med deg i at å slenge dritt og ikke stå for det er lavmål!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Check! De som haker av for å være anonyme, er vel mer redd for å blotte seg fordi de er mer eller mindre udugelige på diskusjonsfeltet
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 takk trude:D og igjen, eneste som hadde noe dritt og si var ANONYM!!! hahahahahhahaha
Lova Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes man skal ha anonymknapp her inne. Hvis men på død og liv vil ha diskusjoner med 100% saklighet og stil til enhver tid, kan man vel diskutere på skravlesiden. Tror man bør være litt tykkhudet for å henge her inne. Desutten er det en fordel at folk tør å ta opp temaer de ellers ikke ville gjort pga. anonymknappen. Jeg bare ler av kverulering og spydige komentarer. Jeg synes i grunn ikke at de anonyme nødvendigvis er verst der. Veldig mange med nick her inne som er veldig store i kjeften (og usaklige). Kremt, kremt.
Ikkelektuell Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg finner faktisk tusen ganger mer saklighet og stil her inne enn på skravlesidene, og det sier vel litt.
Lova Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er i grunn litt usikker på hvordan man krangler med stil. Diskutere er en annen ting.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2008 Lova *Jeg er i grunn litt usikker på hvordan man krangler med stil. Diskutere er en annen ting.* hehe oki, greit du har et poeng! Men det jeg mener er at og kalle folk ting, (som hører til i barneskole alder) er ikke og krangle med stil! Som sagt, anonym knappen er helt grei den, vist man vil ta opp ting/har et problem som kan være flaut, (altså eks, jeg har chlamydia, hva gjør jeg?) hehe! Men og slenge tur seg dritt som går personlig på andre. også hake av for anonym, det syntes jeg er lavmål!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 jeg haker omtrent alltid av som anonym her inne. Helt hvorfor det vet jeg faktisk ikke. men så er jeg heller ikke en av dem som er spydige og kommer med uintelligente kommentarer og som gjerne angriper andre på det private i fht. det som står på deres profiler. Så kan ikke si at jeg er enig med deg om at knappen burde bort.. men enig med deg på andre områder;) Krangle med stil er jeg heller ikke flink til.. egentlig ikke Krangling generelt heller.. Men har mine lure kommentarer av og til som jeg stille og rolig tillføyer under anonym;) Men har til dags dato faktisk aldri vært frekk.. For en gangs skyld: Signert
Lova Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Det spørs om ikke vi har ulik oppfatning av stil, men takk som byr.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Jeg haker nå ikke av som anonym, men så er jeg ikke redd for å få igjen pepper heller. Jeg regner med folk her inne ( merk _ anonyme) haker seg av fordi de er redd for nettopp dette. At andre kan bruke det de sier mot dem, evt de går tomme for ting å si, og at det er mye lettere å hake av og slenge dritt enn å vise hvem man er. MEN, ja. Det er også emner som kanskje ikke er så artig å ta opp. Skjønner anonym-faktoren i det tilfelle, men da er det kanskje andre forumer her inne som er mer for deres del? Et krangleforum for å ta opp pinlige spørsmål er kanskje ikke det helt ideelle?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2008 ;)Renate&Gabriel;) Jeg sa jo heller ikke at knappet burde bli burdet, jeg sa bare at jeg ikke likte noens bruk av den, og at jeg skulle ønske Internett var så "fancy" at den kunne velge ut i fra hver innlegg, om man burde får bruke den eller ikke, hehe!! Jeg irriterer meg ikke over saklig anonyme(selv om jeg ikke ser poenget med og være anonym, vist innlegget ikke er dumt) Men det er de anonyme "dritt slengerne" jeg sikter til, som du sier: av dem som er spydige og kommer med uintelligente kommentarer og som gjerne angriper andre på det private i fht. det som står på deres profiler. Og det eks er det spesielt et par stykk av her inne;) Jeg liker utrykkene: har du noe og si til meg, si det face 2 face! er du tøff på avstand? og ikke minst, ja så slå da får faen:p det er fordi at de som gjør dette, faktisk står får det de sier... ta den siste der litt med en klype salt da, får den passer jo ikke i alle anledninger, hihi
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. mars 2008 knappet burde bli burdet, FAKTISK!! hahaha rettelse:knappet burde bli borte...
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 La oss bare denge hverandre litt, ples.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Hehe Artig:D Nei, mente jeg leste lenger oppe at den burde fjernes? men kanskje jeg som innbillet meg det:p Hehe Ja, vet hvem du sikter til:) ikke direkte hvem de er, men har lest noen av innleggene ja, så skjønner den fult ut;)
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2008 nå hadde jeg noe jeg ville spørre deg om ;)Renate&Gabriel;) men gikk jo ikke an og sende deg pm:(
enik<3M06&L08<3 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. mars 2008 trude_venter_tvillinger_juni08 hadde det bare gått an igjennom pc skjermen så... hihi:p
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Hei!! Jeg har visst glemt å sjekke etter jeg hadde skrevet her jeg.. Har sendt deg en pm nå, kan ikke skjønne hvorfor du ikke fikk sendt? men men, får se nå om du enda husker hva du skulle spør om;)
LinnisR83 Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Er det så stor forskjell da? Jeg bare spør? Om det står anonym eller "mamma85" eller no lignende? Går ikke mer eller mindre inn på meg det den personen har skrevet.
Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 jeg mener anonymknappen blir misbrukt til å skrive usakligheter på. fysj.. har fått så avsmak av anonym..
AndreVonDrei Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Jeg måtte le litt når det var enkelte anonyme som innrømmet å ha brukt mye tid og energi med å krangle og late som de var to forskjellige anonyme. Littmerkelig å ha så stor glede av å krangle med seg selv kanskje? En annen uttalte at hun på et tidspunkt hadde fire forskjellige nick!? Huff, enkelte går litt vel opp i dette her, tror jeg :-p. Jeg for min del tenker at sånne tydelig hetse-uttalelser nok får tatt seg en hvil dersom NN-knappen blir fjernet. Skulle kke det foresten skje i dag? Jeg tror de fleste tåler å bli kalt ei nepe av Bærkorg a.k.a Bouncy ;-)
Bare™ Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Håper de gode diskusjonene vil bestå. Det har ikke bare vært preget av anonyme hengeræver! Men på den annen side, gidder jeg ikke være vitne til at dette blir en puzze og kozze side. Da kan man holde seg på skravle.. Siden har jo ikke byttet navn, den kommer bare til å endre innhold. Så får vi se hvem som blir igjen!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 Hmmm....Dette var godt å lese,synes jeg hadde så lite til liv liksom for jeg er så ofte her inne.Men når folk har fire forskjellige nick og svarer på seg selv som NN ,har jeg kanskje et liv ifrohold til de allikevel =0) Gubben klagde fælt på meg,for han synes egentlig jeg skal holde meg unna BIM pga alle leger og JM som har gått ut og bannlyst denne siden...Meeen har liksom ikke så mye annet å finne på når det pøs regner ute og ikke har bil eller energi nok til å gå noen sted... MØKKAVÆR... =0( Trur at når jeg har fått baby går det vel to uker eller noe sånt så er jeg borte for godt,så bryr det meg igrunn mitt i toern hvem som kjefter på hvem som hva her inne ;0) Men hovedforskjellen blir vel at folk ikke blir så altfor stygge i munn når de ikke kan signere NN lenger.Nicket blir jo på en måte personlig,ditt navn på BIM,så da er det nok flere som kommer til å være mer forsiktig med bitchinga si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå