LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har du noen å være sammen med? Noen å dra til mens du venter? Noen som kan komme til deg? Vet det er håpløst nå, men håper du slipper å vente alene med små barn.
små Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 HEi. så hyggelig at du bryr deg =) Kjæresten min kom til meg etter jobbså han er her. Pappa har vært her..og kommer tilbake om ikke så lenge. Minste er i bhg, mens eldste er syk og er hjemme. Blir mye film på henne i dag gitt..ikke at jeg tror hun har så mye i mot det. heh. Dette er bare grusomt. Det er lenge siden jeg har sett henne, men skulle treffes igjen i April på backstreet boys konsert (vi var giga fan før..), og så skjer dette.. faen! som jeg har savnet henne og gledet meg..og så sitter jeg her! Jentene mine våkna i halv 4- 4 tiden i natt, rart å tenke på! (da det raste)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Hun tar ikke skade av en filmdag eller to. Bedre å sysselsette ungene med noe så du får tatt vare på deg selv, omså det er film og litt godteri. Godt at du ikke må være alene, mange tanker man må lufte når man havner i en så urealistisk og forferdelig situasjon. Jeg krysser fingrene for at dere får visshet snart. Er vel bare å innse at det er lite håp tilbake, men det værste er vel uvissheten (jeg har vært der). Det værste er å ikke vite. Er så vanskelig å skrive noe fornuftig til noen man ikke kjenner i en slik situasjon. Men jeg håper virkelig det går bra med deg og dine.
små Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Er vanskelig å si noe fornuftig i det hele tatt føler jeg. Ja, det verste er vel kanskje uvissheten..tenk om hun ligger og har det vondt? "Politiet håper personene inne i bygget kan ha funnet ly i rom av betongkonstruksjon. Men håpet er i ferd med å svinne." Jeg håper og jeg håper...men som onkel (og alle andre) sier, vi må vel være realistiske.. herregud! Kristin, som jeg krangla og lo sammen med.. Herregud.. Ja, masse film og litt godis idag.. Vanskelig å forklare en 4-åring hvorfor mamma er trist og gråter, men njeg har prøvd og vi har sett på bilder av huset... men hva sier man egentlig? Hun husker ikke Kristin heller, så blir ekstra vanskelig..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har opplevd å miste nære venner og familie, mens jeg har hatt Guttongen å ta meg av. Han slår seg til ro med at jeg er lei meg og har vondt, så si det enkelt, du har vondt, derfor gråter du. Så lar du 4-åringen selv spørre seg til det hun lurer på. Ikke sikkert hun spør så mye i dag, men det kan komme siden. Det er viktig å holde fast i håpet frem til man får visshet. Intet nytt er godt nytt sies det, så hold på håpet til dere får vite mer. Fortvilende at de ikke får gjort mere, men når det er fare for at andre skal gå tapt kan de jo ikke risikere det, iallfall ikke så lenge de sier håpet allerede er lite.
små Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja, de kan ikke ha det så godt de som "bare" står og ser på uten å få gjort noe... Takk for at du bryr deg, det varmer..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Godt å kunne varme litt på en svart dag. Klem.
Nit@™ Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Sender noen varme tanker til deg jeg også! Tenkt masse på deg siden jeg leste den andre tråden! Godt du har noen rundt deg, kan ikke sette meg inn i din situasjon, men forstår at tankene sikkert raser i lynhastighet om alt mulig nå! Klem sendes med vinden! Beklager inntrengingen i tråden din LisseUmmaNuddeAtteJam!
små Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Takk, dere er gode Dette er så trist, så grusomt... og jeg orker ikke å tenke på at hun ikke lever lenger...vet det er liten sjanse, men mirakler hat skjedd.. å kristin... ENeste jeg gjør er å sitte her, lese vg dagbladet alle andre aviser jeg kommer over, snakke i tlf... Vil bare at brannen skal stanse så de kan finne henne..
Nit@™ Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Skjønner godt at du prøver å holde deg oppdatert på nyhetene. Har fulgt med på tv 2 nyhetskanalen i hele dag selv for å se hvordan det går. Må være vanskelig å bare sitte å vente.... håpe....vente.... De håper jo at de kan ha kommet seg unna i hulrom som har oppstått. Ettersom jeg skjønte var det vel p-hus under 1. egt? Og de hører jo bilalarmer der, så noe rom må det jo være igjen! Håper det har skjedd et mirakel her! Krysser fingrene for kusinen din!
små Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Det kan ta dager å slukke brannen... herregud... Tenk om hun ligger i et eller annet hulrom? Men sannsynligheten er vel ikke så stor. Halvparten av rommet hennes er borte, den delen senga sto i. Onkel hadde sett i dag tidlig.. Tror jeg, litt usikker for det blir sagt så mye og jeg har ikke snakket med tante og onkel enda.. herregud , jeg må ringe de også! herregud... Borte.. Hvordan kan senga bare være borte? HErregud...
Cat.68 Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Kjære , kjære deg. det gjør meg så vondt å lese dette. Finns ikke ord for å si hvor utrulig lei meg jeg er på dine vegne som sitter og har det så vondt nå. Jeg håper og ber sammen med deg at hun er i livet og ikke har det altfor vondt. Om jeg kunne hadde jeg gitt deg en lang og varm klem. Men vit at jeg tenker på deg og håper du føler støtten fra meg ,og alle de andre som følger med ,og føler med deg ikke minst.
små Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Det varmer... tusen takk cat.68.. og dere andre,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå