konemor med gutt+spire:) Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 vi er to venninder som er gravide med 5 ukers mellomrom. vi har fått svar på om det blir gutt eller jente og om fødselen vil bli lang og vanskelig. men vi lurer på om barna blir født for tidlig eller sent? hvor store de bli? om hvordan tiden frem mot fødselen og tiden etter vil bli for oss. håper noen kan svare.vi er jo såååå nyskjerrige hehe
Gemini7 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Gå inn på alle forum på Bim til venstre, og scrolle ned til spå/horoskop-forumet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå