Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jenta mi er 8,5 mnd gammel og får pupp to ganger i døgnet(morgen og kveld) og ellers spiser hun godt og drikker vann til maten. Trenger jeg å gi henne morsmelktillegg?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hvorfor vann til maten og ikke melk? Jeg har lest at det er vanlig med melk som drikke til mat, og vann ellers som tørstedrikk mellom måltider. Personlig bruker jeg melk til brødmåltider eller grøt, og vann eller usukret appelsinjuice til middag. Av type melk får barnet både NAN, MM og H-melk eller ekstralett melk m/D vitamin (fra ca 8,5 mnd) - kommer an på om barnet vil ha kald melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå