Gå til innhold

Trenger hun tillegg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8,5 mnd gammel og får pupp to ganger i døgnet(morgen og kveld) og ellers spiser hun godt og drikker vann til maten. Trenger jeg å gi henne morsmelktillegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vann til maten og ikke melk? Jeg har lest at det er vanlig med melk som drikke til mat, og vann ellers som tørstedrikk mellom måltider. Personlig bruker jeg melk til brødmåltider eller grøt, og vann eller usukret appelsinjuice til middag. Av type melk får barnet både NAN, MM og H-melk eller ekstralett melk m/D vitamin (fra ca 8,5 mnd) - kommer an på om barnet vil ha kald melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...