Gå til innhold

Har alle fått større pupper???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg merker noen større forskjell på puppene mine, at de er større... (er i uke 31) Ville jo merket det på bh-str.. Har d-cup fra før.

Er det bare meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke no særlig større nei :) blir vel når melka kommer.

Skrevet

Ikke fått større, bruker samme bh størrelse som jeg gjorde før jeg ble gravid. Men kommer nok etter jeg har født. Er i uke 34 nå.

Skrevet

Har heller ikke fått større pupper foreløpig, er i uke 34... Men ser at de endrer seg litt, og har mye tydligere blodårer på puppene ( utrolig lite sexy....) men det roer seg vel når ammingen er i gang og ting fungerer håper jeg...

Skrevet

30 dager igjen til termin og puppene har vokst fra C-cup til E-cup. Har kjøpt amme bher i F-cup!

Skrevet

jepp har fått endel større,men dem krympa inn rundt uke 23 eller nokka..nesten alt inni forsvant:( dem blir jo seff større når melka kommer da!

Skrevet

jeg har ikke fått noe større pupper

Skrevet

Jepp, synes jeg har fått runde, fine pupper-økt fra B til C-cup, samme skjedde i forrige svangerskap. Hørt at det er et tegn på jente om puppene vokser, og jeg venter jente nr 2 ihvertfall

Skrevet

Til HI: Heldig for deg at dine ikke vokser da hvis du sliter med D cup i utgangspunktet. Mine gikk fra en en litt slapp C cup til fyldig D cup. Når jeg er ferdig med ammingen sitter jeg vell igjen med en slapp B cup he he

Skrevet

jepp min e har vokst. fra 75B til 80D. d gjorde d forge gang jeg var gravid også. (vokste)

Skrevet

Nei, synes ikke puppene mine har blitt noe særlig større. Bruker de samme BHene som før svangerskapet.. Men merker at de har blitt tyngre da..

Skrevet

Jeg er i uke 36 med tvillinger og har heller ikke fått større pupper!! Og de skal liksom mette to krabater...bruker b-cup til vanlig. Men jordmor trøster meg med at de vil svulme opp et par dager etter fødsel. Blir spennede å se ...:)

Skrevet

Har ikke blitt noe større her heller,men det bekymrer meg ikke,det kommer nok etter hvert :)

Skrevet

Mine har est skikkelig! Har gått fra 75B til 80DD!! Og det er før de har begynt full melkeproduksjon :-S. Både jeg og mannen er litt sjokka :-D

Skrevet

Mine har vokst fra 85C til 90E.... Må kanskje ha F i amme-bh.

Skrevet

mine har ikke vokst noe føler jeg....som de nevner over her er de litt tyngre bare..åsså har jeg fått mørkere og litt større ringer rundt brystvortene,og selve brystvortene har også blitt større føler jeg......men selve puppene, nei..

Skrevet

Puppene vokste noe enormt de første ukene etter at jeg ble gravid. Har heldigvis ikke vokst noe etter det.

Skrevet

ligger nå i deres kategori jeg da,

fra 75B til 80E, og de skal fylles opp,

jeg håper ikke dem vokser noe mer jeg da,

dette begynner å bli rimelig tungt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...