UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Drittlei! Er det bare vi som er ekstremt "skitne"/rotete, eller må dere andre det også? Ikke har vi husdyr heller...
Meg og knoll&tott Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Gjør nok det jeg og... Er nok ungene sin "skyld", er mye renere hvis de er borte ei helg:D
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 her dras tørrmoppen over gulvet hve rkveld, pluss gjerne moppe litt med vann på kjøkken.. badet taes litt hver dag. over vaksen osv.. ja det er som en evighetsirkel:)
*Minnie Mus* Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Oi det synes jeg var mye! Vi har to barn og hund og vi trenger ikke støvsuge mer enn et par-tre ganger i uka... Men er ikke veldig opptatt av om det ligger litt støv under sofaen osv heller da:-) men da er det nok ekstra rent og pent hos dere tenker jeg:-)
Fire småtroll Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg skulle nok egentlig gjordt det, men jeg gidder ikke ;-) Støvsuger omtrent hver andre-tredje dag, og ellers bruker jeg min gode venn Jif microfibermopp.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 her støvsuges det stort sett hver dag. også tar det 2 timer så flyr hybelkaninene. Blir gaaaaaaal. har 2 katter og en hund som er inne innimellom,men uansett da.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2008 Men hvordan klarer de å dra dritten med seg overalt?!?! Pleier jo å sveipe over gulvet under spisebordet med kluten etter de og bordet har blitt vaska etter måltidene...blæh! =P Liker ikke å tråkke på smuler =P
AE❤️ Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg støvsuger også hver dag,ikke for at det ser så jæ... ut her men blir fort smuler og sånn.. Og jeg orker ikke og gå rundt og "sparke" i de! Men det er dritkjedelig!
Meg og knoll&tott Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Lurer på om di produserer smuler selv.. at det drysser litt av dem når vi ikke ser... hehe. Jentungen hadde en periode hun sneik etter chips i skapet, puttet det i lommen så vi ikke skulle se det... var sti med smuler etter henne....
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2008 Haha! Syns jeg ser det - luringen =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå