Gå til innhold

Støvsuger hver eneste dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittlei! Er det bare vi som er ekstremt "skitne"/rotete, eller må dere andre det også? Ikke har vi husdyr heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør nok det jeg og... Er nok ungene sin "skyld", er mye renere hvis de er borte ei helg:D

Skrevet

her dras tørrmoppen over gulvet hve rkveld, pluss gjerne moppe litt med vann på kjøkken.. badet taes litt hver dag. over vaksen osv.. ja det er som en evighetsirkel:)

Skrevet

Oi det synes jeg var mye! Vi har to barn og hund og vi trenger ikke støvsuge mer enn et par-tre ganger i uka... Men er ikke veldig opptatt av om det ligger litt støv under sofaen osv heller da:-) men da er det nok ekstra rent og pent hos dere tenker jeg:-)

Skrevet

Jeg skulle nok egentlig gjordt det, men jeg gidder ikke ;-)

Støvsuger omtrent hver andre-tredje dag, og ellers bruker jeg min gode venn Jif microfibermopp.

Skrevet

her støvsuges det stort sett hver dag. også tar det 2 timer så flyr hybelkaninene. Blir gaaaaaaal.

har 2 katter og en hund som er inne innimellom,men uansett da.

Skrevet

Men hvordan klarer de å dra dritten med seg overalt?!?! Pleier jo å sveipe over gulvet under spisebordet med kluten etter de og bordet har blitt vaska etter måltidene...blæh! =P Liker ikke å tråkke på smuler =P

Skrevet

Jeg støvsuger også hver dag,ikke for at det ser så jæ... ut her men blir fort smuler og sånn.. Og jeg orker ikke og gå rundt og "sparke" i de!

Men det er dritkjedelig!

Skrevet

Lurer på om di produserer smuler selv.. at det drysser litt av dem når vi ikke ser... hehe. Jentungen hadde en periode hun sneik etter chips i skapet, puttet det i lommen så vi ikke skulle se det... var sti med smuler etter henne....

Skrevet

Haha! Syns jeg ser det - luringen =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...