Mamma`n til Trym Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Det står på boksen at det ikke skal gies til barn under 12mnd men gjelder dette også graviditet??
Fullrulle86 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 ja du kan trygt spise honning:o) jeg lurte også på dette å sjekka det opp! husker ikke hvor men vet at det er trygt jaffal:o)
tvkrus Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 ja du kan. dette er grunn til at småbarn ikke skal spise honning se link http://www.honningcentralen.no/default.asp?V_ITEM_ID=490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå