Alvepia *happy mum* Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 at det kom noe fuktig ut av brystvortene??????
*H* Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 uke 27/28... hehehe stod i dusjen og sambo ville se om det kom noe melk, siden han hadde lest at nå kunne det noen ganger begynne å komme. og jaggu om det rant gitt:P så nå går jeg under navnet melkekua her hjemme ....
Hilde_85 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 hmmm lurer på om det ikke var i uke 20 det begynte så smått å komme noe blankt ut
Mamma`n til Trym Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg oppdaget det i uke 19, så nå holder jeg de unna samboeren min
*En rosa og en blå* Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk det i 19. uke... Forhørte meg med jordmora, og hun sa at det var helt vanlig men at vi ikke må trykke eller massere, for da kan vi stimulere produksjonen. Det beste er å gå med bh'er som sitter godt og som gir et lite press på brystvortene.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 For et par dager siden, er i uke 26.. litt hvit væske som begynner å komme nå.
Lykken_er_tre Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 hm... er i uke 35 nå og ingenting enda... burde jeg bli bekymret?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hatt det hele tiden jeg.... Har hatt dette siden jeg mistet sist for ca 3 år siden... Men så lenge jeg ikke klemmer så slipper jeg i det minste at det lekker. Kommer dersom jeg "provoserer" det fram med å klemme på puppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå