Gå til innhold

Hvor tidlig oppdaget dere....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at det kom noe fuktig ut av brystvortene??????

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 27/28... hehehe stod i dusjen og sambo ville se om det kom noe melk, siden han hadde lest at nå kunne det noen ganger begynne å komme. og jaggu om det rant gitt:P så nå går jeg under navnet melkekua her hjemme :P....

Skrevet

hmmm lurer på om det ikke var i uke 20 det begynte så smått å komme noe blankt ut

Skrevet

Jeg oppdaget det i uke 19, så nå holder jeg de unna samboeren min :)

Skrevet

Jeg fikk det i 19. uke... Forhørte meg med jordmora, og hun sa at det var helt vanlig men at vi ikke må trykke eller massere, for da kan vi stimulere produksjonen. Det beste er å gå med bh'er som sitter godt og som gir et lite press på brystvortene.

Skrevet

For et par dager siden, er i uke 26.. litt hvit væske som begynner å komme nå.

Skrevet

hm... er i uke 35 nå og ingenting enda... burde jeg bli bekymret?

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hatt det hele tiden jeg.... Har hatt dette siden jeg mistet sist for ca 3 år siden...

Men så lenge jeg ikke klemmer så slipper jeg i det minste at det lekker. Kommer dersom jeg "provoserer" det fram med å klemme på puppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...