Gå til innhold

Hodepine!

Snuppa mi er nå storesøster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen flere som ofte har veldig vondt i hodet? Hva kan dette komme av? Jeg er flink til å drikke mye vann. Føler ikke at jeg kan dytte i meg Ibux hele tiden heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har oftere hodepine nå enn ellers ja, var sånn sist gang også. Kommer nok av svangerskapshormoner bl.a. Ikke så lett å "drikke" dem vekk, men det kan jo hjelpe litt på.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vil bare si at du må ikke ta Ibux. Kun paracet vi gravide kan ta!

Du er ikke stiv i musklene i nakke, skuldre da? Eller så kan det være at synet ditt har blitt dårligere?

Skrevet

jepp. men jeg tar ikke tabletter mot det så lenge det ikke er skikkelig ille, paracet er jeg litt immun mot pga jeg tok mye av dette før pga tannverk(før svangerskapet altså)så ser ikke helt vitsen i å stappe i seg noe som ikke hjelper. har hørt at gravide bare skal ta paracet, ikke ibux så har ikke tørd å ta noe annet... det som hjelper for meg er å ta et godt og varmt bad om kvelden, koble helt ut, legge en kald klut å panna, så er det mye bedre. gjerne rett før leggetid slik at man bare kan hoppe til køys rett etterpå;)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Da kan det høres ut som om det er stive muskeler du er plaget med.

Ta deg en tur og få litt massasje og se om ikke det hjelper. Verdt å prøve i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...