Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er blitt mer forelsket jeg fødte(3mnd siden).. Samboer har det også likens. Føler meg så alene om det, alle sier de blir mindre forelsket, mister sexlysten å ingenting er bra. Jeg har det stikk motsatt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 så fint da. NEI , jeg er ikke forelska, synes mannen ser ut som ei søppelbøtte og kunne aldri tenkt meg den kuken igjen. men jeg blir for ungens skyld
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 oij, stakkar dere. håper at barna ikke merker at det er surt mellom dere da, da er det jo bedre å gå fra hverandre så ungene får se en glad mor og far.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg ble mer forelska rett etter fødselen. Syns det var en veldig fin og stor opplevelse som fikk oss nærmere hverandre. Var nesten litt religiøst. Samboeren min var også veldig omsorgsfull og flink med både meg og jenta vår den første tida for jeg var i så dårlig form etter fødselen og var sykmeldt. Det syns jeg var utrolig godt og rørende, han disket opp med mat til oss begge. :-) Jeg syns vi har kommet mye nærmere hverandre etter å ha fått barn.. Det kan også ha med å gjøre at jeg har blitt mye mer følsom. Var nok litt "kald" før, men nå har jeg mer kontakt med følelsene mine. Syns også det er stor stas på helgene når vi ligger og slapper av i dobbeltsenga alle 3. Syns det har vært veldig fint å bli en liten familie, jeg. Jeg tror ikke at å få barn er noe vidundermiddel som gjør at en får det bedre i forholdet, men har man det fint fra før og begge jobber for å få det fint sammen som familie og som par så vil en få det bra.
lille_Harepus Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 signerer her etter fødselen var det som vi ble nyforelsket igjen. klarer nesten ikke holde oss fra hverandre, har masse deilig sex . har vell noe med å se det lille nurket vi har skapt sammen, så utrolig nydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå