Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 er det noen som kjøper det her? Har en forlover som e hhelt suveren=) Hun er nesten mer gira enn det jeg er.Så jeg ønsker å takke henne skikkelig. Mannen hennes er forloveren til min sambo så gjerne noe til han og=) Men må ikke være altfor dyrt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Vi spanderte middag på en fin restaurant sammen med våre forlovere. Den kvelden ble nesten like uforglemmelig som selve bryllupet. Forloverne satte stor pris på "gaven".
Vannmann35 Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hva med å gi henne Spabehandlig eller aromaterapi? Det kan hun sikkert trenge etter innsatsen.
ivf-MaMaMø Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Forloverene våre er også et par.. Så vi tenkte å ta bilder av de sammen når vi skal ut å ta bilder. Så forstørrer vi det fineste opp og gir til dem. Tror de kommer til å bli glad for det. Og så er det ikkje noe dyrt.. Men vi skal ikkje ha fotograf da, svigerinnen min er hobbyfotograf så hun skal ta bildene. Så da fremkaller vi det digitalt på nettet mest sannsynlig :-) Men synes også det med å spandere middag var en god ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå