Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Ja da sitter jeg her helt alene i stua og savner Camilla noe helt vanvittig! Leverte henne kl 9 i dag , Hun sutret en del når vi kom så jeg var der i ca 20 minutter, da var det tid for litt mat så da ga jeg henne en kos og sa hadet. Hun smilte og vinka når jeg gikk. Ikke så mye som et pip :-) Fikk melding ca 20 minutter senere om at Camilla hadde sovnet uten å gråte i det hele tatt. Sendte melding til dagmamma`n og sa jeg kunne hente Camilla kl 13 om det passet? Fikk nå en telefon fra henne om at Camilla har sovnet igjen så hun sender meg mld når hun våkner :-) Håper virkelig denne trenden fortsetter!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Høres ut som alt går på skinner, håper det fortsetter :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja håper virkelig det fortsetter sånn. Så bra selv om du savner henne masse. Når du begynner å jobbe så er det bare så deilig å komme og hente på ettermiddagen og få masse kos. Jeg merker at jeg har masse overskudd til å følge henne opp på den tida. Det blir så konsentrert siden det er så lite tid før det er kvelden.
Millapril Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Spennende! Høres jo ut som dette går som en drøm! Camilla er jo ganske lett å ha med å gjøre heldigvis. Det er jo et bra tegn på at hun sovner der uten problemer! Dette må jo være så deilig å ha på plass nå som du snart begynner å jobbe for fullt! Lykke til videre!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 I dag på dag 3 i dagmamma tilvenningen så har absolutt ALT gått kjempefint! Hun gråt ikke når jeg levert, fikk en kos og vinket hadet. Sov litt og spiste godt til lunsj. Og har storkost seg med "kjæresten" sin i hele dag! Og når jeg kom for å hente henne så smilte hun som ei sol og "sang" masse hehe. Og så har jeg avtalt med jobben at jeg jobber 7 - 15, da slipper jeg en god del trafikk både på morgenen og på ettermiddagen. Da blir det slik at David leverer 07:50 og jeg henter ca 15:30 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå