~AnonYm~ Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er ei jente på 20 år, som bor i Stavanger. Kjenner ikke mangen her, så får ikke kommet meg ut så mye.Har en liten sønn.Så hadde vært kjekt om vi kunne tatt en trilletur eller noe?=) Send meg gjerne en pm=)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 går ikke og sende deg en pm. Jeg er 20 bor i Stavanger/randaberg. Send meg en pm du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå