Gå til innhold

7 mnd og vil ha mat 2 ganger om natten enda...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun spiser grøt og middag nå også, burde hun klare seg uten mat om natten nå?

Jeg ammer ikke lenger så hun får flaske.. Legger henne 19.00 og hun våkner for mat kl 24 og 04.30. Har forsøkt å gi henne vann og smokk men hun blir helt hysterisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss det er en frisk og fin baby så trenger hun ikke nattmat etter 6 mnd. Hun våkner nok bare for å få flaska, blitt en vane! Viss du orker så ville jeg begynnt å avvenne. Her i huset tok pappaen "kampen" og jeg plugga i ørepropp. Men det er ikke lett å avvenne viss babyen ligger på samme rom.....

Vær fast og bestemt og gi det tid, men ikke gi opp

Skrevet

Hun ligger på eget rom nå. Blir helt hysterisk om hun ikke tas opp for mat, hyler og kaster seg rundt alle veier...

Off, får høre om mannen kan ta første runde...

Skrevet

Første natten var mannen min inne ca 15 g på en natt. Da fikk hun vann. Neste natt var han inne ml fem og ti ganger. Tredje natta var det ennå mindre. Det tok ca fem dager så var det over. Jenta mi var vel ca 7 mnd også.....men jeg kunne ikke klart det så bra som mannen min, så det er gull verdt viss han kan ta kampen.

Husk at jenta di ikke har vondt når hun gråter, det er berre sinne og stahet!

Lykke til viss du bestemmer deg, og husk at viss du ikke går 110% inn for det så er det bedre å vente til du er mer motivert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...