Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Er dere fornøyd? hva har dere å si om denne bilen.? Vi trenger stor bil og vurderer denne..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ja, vi har hatt caravelle og var kjempe fornøyd. Vi hadde diesel 2.5 l 2001 mod- sterk og romslig bil. Lett å kjøre og en masse plass. Kan anbefale den på det sterkeste. Det eneste er at den er veldig høy, slik at barnesetet med sikkerhetsstang ned til gulvet passet ikke(be safe)
lisje marthemora Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vi har multivan 7 seter,og er kjempefornøyd med den. Den er litt bedre utstyrt en caravellen. Vi har et bakovervendt be safe izi med støtteben montert i et av de enkle setene på rad 2 ,og der er det ikke problem. Men det som er 3-seteren bakerst er litt høyere.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Kan svare deg på fredag, da får vi våres! :-) Vi har hørt bare positive ting med denne da, så vi gleder oss vilt, skal bli deilig med stor plass. Vi har 3 unger og en liten sedan nå, så det sier seg selv at dette blir en helt ny verden, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå