Gå til innhold

Konserten i går


Anbefalte innlegg

Skrevet

var helt herlig!

James Blunt er den lille mannen med den store stemmen...han har en utstråling og en sjarmerende sjenanse over seg.

 

Sangene var nydelig,musikerene knallbra...stemningen var høy og han fikk med publikum.

Spektrum var ikke full,men det var masse folk.

Sceneshowet var knall,med videobakgrunn,flotte bilder og effekter :)

Har ikke fått lest anmeldelser i avisen idag,må få gjort det..|..

Kjæresten og jeg koste oss veldig,han fikset og ordnet,kjøpte program og brus...og var en skikkelig gentleman...SMASK... og da vi la oss takket han for at jeg hadde tatt han med :)))

 

PS...jeg hadde alt undertøyet på da jeg kom hjem...

 

Dette fristet til gjentakelse....sist vi var avgårde på konsert var jeg gravid,og det var på Il Divo...i Spektrum det også det var fantastisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott med en slik kosedag!! Gjør godt for både kropp og sjel!!!

Skrevet

Åhhh nå ble jeg ikke lite misunnelig da..Så flott med en slik kose kveld:0)

Skrevet

Så fint at dere koste dere! Jeg gleder meg til minstesnupp er ferdig med nattpupp, da kan vi også lufte oss igjen ;-)

 

Så bra med ordentlig takk for at han fikk være med :-D

Skrevet

Herlig!!! Tenker den kvelden satt der den skulle etter alt styret i påsken :)

 

Flott at han takket da, det er så lett å glemme :)

Skrevet

Hørtes ut som en flott kveld. Mannen din høres virkelig ut som en gentleman, men jeg vil tro at han syntes du fortjente den oppvartningen :-)

Skrevet

Høres ut som en deilig kveld som kjærester:-) Noe jeg virkelig unner dere etter en tøff vinter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...