Gå til innhold

Noen andre som IKKE har fått foreldrepengene??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååhr blir gal snart.... kommer de ikke ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde d gjaldt barnetrygden jeg.,..

Skrevet

jeg har heller ikke fått!! snakket med mitt lokale trygdekontor i går, de hadde stresset hele dagen med å sette de inn! jeg kunne vente de i dag eller i morgen! ble dritt forbanna! de skulle sittet de inn siste arbeidsdag før påske sånn at de var inne i går! men neida!! sitter her med 2 kr på kontoen... flott!

Skrevet

25 foreldrepengene skal være inne, og siste i mnd er barnetrygen.. er hvertfall sånn her!

Skrevet

Kremt.....kanskje jeg er dum men ....

hva er foreldrepenger?? Mener dere barnetrygt? Her i hjemmet får vi ikke dette, går jeg glipp av noe? El er dette for alenemødre - fedre??

Skrevet

Jeg ringte nav.. etter laaaaaaaaaaang ventetid fikk jeg svar.. Han sjekket, det lå ikke noe klar ubetaling til meg nei.. men han sa di pleide komme i slutten av mnd....

ÅÅÅÅRH... trenger virkelig penger=( =(

Skrevet

Det er de pengene man får når man tar premisjon i forbindelse med fødsel/svangerskap. 100%/80% av lønna opp til 6G.

Skrevet

Fikk de rett før påske vi

Skrevet

Jøss,fikk pengene den 12 pga påsken jeg! Rart det ikke er likt!?

Skrevet

ehh ja?? hadde sett for meg at de kom rundt den 18 jeg... siden mange her innpå fikk dem da.... så jeg har gått å ventet hver bidige dag nå... =/

Skrevet

Jeg snakka med nav i dag og de sa at de skulle være inne den siste i mnd, ofte så kom det litt før. foreldrepengene var den eneste som ikke sto oppført på utbetalingsdatoene på nav.no, sa hun (og det kan du jo selv se at stemmer).

Skrevet

Ja jeg vet.. irriterende..!! Hvorfor har dem ikke det liksom??

Skrevet

Sjekket akkurat og har fremdeles ikke fått jeg heller....

Pleier å få den 25. men ifølge nav er den ikke forsinket så lenge den kommer innen utgangen av måneden. Blæh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...