Gå til innhold

er 19 +1 og kjenner ingenting=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde jeg kjente noe tidligere, men så forsvant det litt etter litt, og nå er det over en uke siden jeg har kjent noe=(

skal på UL i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er førstegangsfødende er ikke det uvanlig eller unormalt. Kjente ingenting "fast" før jeg var litt over 20 uker med min første.

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke så mye. Kjente litt liv for noen uker siden men nå kan jeg ikke si at jeg har klare tegn på at det er baby som sparker... Er andregangs jeg også.

Skrevet

jeg var på ul dajeg var 16 uker, og alt var bra, men kjenner jo ikke noen ting nå liksom... kvir meg til ul i morgen..

og føler meg ikke gravid i hele tatt, ingen mage ingenting.

hadde ikke det med jenta mi heller, og kjente aldri spark med hun for hun låg med ryggen ut mot magen min, men bekymret meg ikke for det heller.

Skrevet

hvis dette kan trøste deg så er jeg 3 gangs..å har aldri kjent så lite liv så denne gang..var på ul i går å da viste d seg at morkaka liger foran babyen ,så når den sparker så er d akkuratt som den sparker mot ei pute..derfor kan d gå ennå litt til før jeg kjenner d sa legen..:) er litt over 17 uker

Skrevet

Hei du! Er straks i 22. og kjenner VIRKELIG ingenting. Men morkaken ligger i forkant, og jordmor sa på UL at det gjør at det tar lengre tid å kjenne noe. Så imidlertid på UL at babyen er kjempeaktiv! Bare å smøre seg med tålmodighet...

Skrevet

Jeg er førstegangs og i midtveis i uke 23; jeg har kjent liv kun de to siste ukene. I forrige uke kjente jeg noe ca annenhver dag, mens denne uka kjenner jeg action flere ganger om dagen.

Jeg har også foranliggende morkake, og gikk i MANGE uker og ventet på livstegn! Heldigvis er alt som oftest helt fint, og spesielt ettersom at du får så god oppfølging med UL, har du nok ingen ting å uroe deg for!

Sparkene kommer tidsnok =)

Skrevet

jeg er snart i uke 19 og kjenner ikke spark fra den lille hver dag jeg heller,kan gå dager mellom:)er 2gangsfødende:)

Skrevet

Hva vil 19+1 si? Er det 19 uekr og 1 dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...