meg & to små vampyrer Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 for denne gang. Var såå nervøs. Og OM man går videre er det enda et intervju med en skummel praktisk oppgave.. Nesten så man håper man ikke går videre? For hva er det for noe? Å være jobbsøker er tøft..
La Perla Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg krysser likevel fingrene for at du kommer videre. Det er jo det bestem tross alt =)
Monajenten Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Du er flink:-) Hvilken spennende jobb er dette da, som har praktisk oppgave i intervjuet?? :-o
Solitude Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hehe... been there done that.. Ikke bare enkelt å være jobbsøker nei Har begynt å grue meg bittelitt til å begynne i ny jobb i mai, er jo mye som er nytt og må huskes... Og så er man jo litt ekstra nervøs for å drite seg ut når man er fersk Du finner noe som passer deg, det er jeg sikker på Har vært på intervju runde nr.2 men var ingen praktiske oppgaver da... hørtes skummelt ut.hehe..
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Men hva i alle dager er en praktisk oppgave da? Hjelp. Min negative side mener det er noe jeg garantert ikke gjør godt nok. he he. selvfølgelig sier den negative siden min det:) Det er en HRkonsulentstilling i det offentlige.
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Hva slags jobb skal du begynne i BeepBeep? Gratulerer med ny jobb:) heldiggrisen. De har vel stor fallhøyde for den nye den første tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå