Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har klødd på kroppen enstund, men nå de siste dagen har det bare tatt helt av. Har bittesmå prikker overalt, får ikke sove om natta for jeg bare klør og klør. Har forsøkt å ringe jordmoren min idag men hun var ikke der, kunne få time til lege imorgen, men det er kanskje litt hysterisk? er i uke 24..
katlinka Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Svangerskapskløe? Syns ikke du er hysterisk og ville tatt den timen hos legen. Svangerskapskløe er ikke bestandig ufarlig. Du kan jo også få noe som kan lindre kløen og få sove om natta, man blir jo sliten av å ligge sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå