Gå til innhold

Pappan min ligger på sykehuset....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er alkoholiker, og det er jo ikke første gangen det skjer... men jeg blir så bekymra!!! Han vil ikke fortelle meg hva som har skjedd eller hva som er galt med han... Kan jeg snakke med legen hans? Har han lov å si noe om hva det er, eller har han fullstendig taushetsplikt også til meg som er datteren hans? Litt trist og redd nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan ikke si noe om han med mindre din far gir han lov til det!

Var jo ikke noe kjekt når du ikke får vite noe. Kan du ikke reise til han? Lettere snappe opp litt da kanskje?

Men du kan jo ringe å få oppgitt hvilken avd. han ligger på, kanskje det hjelper litt?

Skrevet

Det er desverre ingen som har lov å fortelle deg om hva som er galt. Levertrøbbel eller nyreproblemer er jo vanlig blandt alkoholikere. Det er forresten også div næringsstoffmangler. (et b vitamin er feks mest vanlig å mangle blandt alkoholikere. Når mamma hadde trøbbel med det var hun slapp og halvdårlig konstant og legen trodde ikke noe på at hun drikker veldig lite..)

Skjønner at dette er veldig vanskelig for deg, men husk at han må ta ansvar for seg selv. Du kan ikke leve livet for noen andre uansett hvor glad du er i den personen eller hvor dårlig vedkommende tar vare på seg selv..

Han forteller deg det sikkert nåe han er klar.

God bedring til pappaen din da:)

Skrevet

Er det ingen andre du kan snakke med da? Kanskje det er andre pårørende som har fått informasjo?

Det skader ikke å ringe sykehuset og spør.

Håper det går bra med han=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...